Gå til innhold

Redd for moderator

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hender det at du blir litt småengestilig og kanskje litt redd når du ser en moderator som leser i en tråd?

Det gjør jeg. Blir litt redd noe blir ryddet vekk før jeg får lest det. For da blir jeg så nysgjerrig på hva det stod der, så da åpner jeg alle sidene i det innlegget i flere vinduer hvis jeg har mistanke at noe blir ryddet :sjenert:

Sikkert rart da, men. Flere som meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg følger aldri med på hvem som er inne å leser på trådene så det har jeg ikke tengt på.

Skrevet

Nei, jeg blir kun engstelig hvis tråden er hissig :fnise:

Du vet at du kan lagre tråden ved å klikke på lagre-ikonet under her?

Skrevet

ting som fjernes er som regel ikke verdt å lese uansett.

Har aldri tenkt den tanken eller lignende i det heletatt :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Nei, jeg blir kun engstelig hvis tråden er hissig :fnise:

Du vet at du kan lagre tråden ved å klikke på lagre-ikonet under her?

Det visste ikke jeg. Jeg finner ikke noe lagringsikon, hverken på engelsk eller norsk.

Skrevet

Rett under siste innlegg er det en linje med valgmuligheter. Ikonet til ytterst til høyre er en lagre-knapp.

Skrevet

Rett under siste innlegg er det en linje med valgmuligheter. Ikonet til ytterst til høyre er en lagre-knapp.

Download-knappen?

Skrevet

Snakk om å være blind, da :flau: .

Ikke rart du ikke så den. Det er litt forskjell på et lagringsikon og et downloadikon.

Skrevet

Nei, jeg følger ikke med på hvem som leser i trådene.

ting som fjernes er som regel ikke verdt å lese uansett.

Pff, ting som fjernes er ofte ganske artig, siden det gjerne er krangling og intriger og drama :popcorn:

Skrevet

Ikke redd, annet enn for at jeg ikke skal få med meg eventuelle tilsvar på innleggene jeg poster, spesielt de jeg skriver for å provosere. Det vil si, jeg skriver ikke innlegg for provokasjonens skyld, men ofte gjør det diskusjonen mer interessant.

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Jeg vet ikke hvem eller hva som leser hvilke tråder, ikke bryr jeg meg heller ;P

Gjest Eventyr3
Skrevet

modsa her er snille da.

jeg har ofte trodd at nå har jeg gått over streken, og kommer til å få advarsel, men så har de bare ryddet tråden.

Skrevet

modsa her er snille da.

jeg har ofte trodd at nå har jeg gått over streken, og kommer til å få advarsel, men så har de bare ryddet tråden.

Gått over (fra) rød-streken til Eventyrblanding, mener du?

Gjest Eventyr3
Skrevet

Gått over (fra) rød-streken til Eventyrblanding, mener du?

haha, ja det og. :nisse:

Skrevet

Jeg synes ofte det er en lettelse å se at moderatorene har vært inne og ryddet i tråder. Personlig mener jeg det er altfor mange som slenger dritt og tror det er greit å såre andre fordi de selv skjuler seg bak et brukernavn.

Takk til moderatorene! Jeg synes dere gjør en god jobb. :)

Skrevet

Jeg er ikke redd for at moderatorene skal slette innlegg. Gjør de det før jeg har lest, er jeg bare lettet. Da trenger jeg ikke lese all dritten som blir slengt ut. Har sett en fast bruker som ofte er ufin og som truer med å knulle kg-damer. Vet ikke hvorfor hans innlegg blir slettet? Men har ikke fulgt med og sett om de ER blitt slettet etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...