ela Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Heisann! Bare har noen spørsmål, Går det ann å vokse seg nedentil? Isåfall kan noen anbefale noen produkter? Jeg vil prøve noe annet enn barbering.. Og jeg regner ikke med at man kan bruke epilator nedentil? Eller? Høres isåfall ekstremt vondt ut!
Stinelin Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Anbefaler absolutt å vokse i salong. Kan nesten garantere at du ikke klarer det på egenhånd, siden det både er vondt, og komplisert å komme til. Men voksing anbefales på det sterkeste, mye mye bedre enn barbering!
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Helt enig, voksing er best men du burde ikke gjøre det selv, iallefall ikke den første gangen fordi det er mye vanskeligere enn du tror. Bestill time til salong fordi de kan å få det unnagjort ganske kjapt istedenfor at du skal pine deg selv i flere timer hjemme før du gir opp. Har vokset meg for snart 4 uker siden, og de hårene som vokser ut nå er mye mykere og de vokser mye saktere enn når jeg barberer meg. Aldri mer barberhøvel på meg der nede igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå