Gjest Eventyr3 Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 hei. vokser øyenbryn ut igjen? har mista litt på den ene, det er fordi jeg alltid sover med det øyenbrynet sånn halveis mot puta. veldig lite egentlig så jeg bryr meg ikke noe særlig nå, men hvis det er slik at det ikke vokser ut igjen da bør jeg kanskje passe på litt. har nemlig hørt før at det ikke vokser ut igjen og det er derfor mange tegner øyenbryn? så, hvis noen kan opplyse meg.takk på forhånd.
loppekasse Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Da jeg var ung og dum overnappet jeg brynene helt fryktelig. Tok laang tid før det vokste ut igjen, først nå er jeg fornøyd med brynene, cirka seks år etter..
Meridian Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Nei, på meg vokser det bare ut igjen. Jeg napper litt på yttersidene av hvert øyenbryn. Ellers vet jeg ikke så mye om øyenbryn...
PepsiMax Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 spør ikke for å være frekk, bare fordi jeg lurer: hvorfor skulle de ikke vokse ut igjen? De fleste driver jo å napper og styrer med de bryna hele tiden,... selv lar jeg frisøren ta seg av det hver gang jeg er der...
Xaphan Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 De vokser ut! Da jeg var yngre pleide jeg å barbere bort hele øyebrynene mine for så å tegne helt syke former istenfor (var goter/emo eller hva jeg skal kalle det), men jeg har da øyebryn i dag! Syns de vokser litt for fort, må nappe hele tiden
Gjest Eventyr3 Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 da vokser det sikkert ut igjen. takk for hjelpen igjen, alle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå