Gå til innhold

Jenta mi suger gjerne, men bare med kondom

Fremhevede innlegg

Gjest Christian
Skrevet

Noen av dere damer som har det slik som jenta mi ? Hun har ingenting i mot å suge, men bare med gummi ( helst med smak )! Hun liker ikke lukta/smaken av kjønn rett opp i ansiktet, så at hun vil suge meg uten gummi, kan jeg bare glemme. Og langt mer glemme å komme i munnen hennes.

Og er det forskjell på om det er en mann dere er gift/samboer/kjæreste med over tid, eller en ONS ? Jeg har inntrykk av at mange jenter suger kjæresten sin, og noen svelger også. Det siste er vel mest for å glede gutten ( eller ikke har toalett/"spyttekopp" ved siden av ), men hva med dere selv ?

Jeg bare undrer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen av dere damer som har det slik som jenta mi ? Hun har ingenting i mot å suge, men bare med gummi ( helst med smak )! Hun liker ikke lukta/smaken av kjønn rett opp i ansiktet, så at hun vil suge meg uten gummi, kan jeg bare glemme. Og langt mer glemme å komme i munnen hennes.

Og er det forskjell på om det er en mann dere er gift/samboer/kjæreste med over tid, eller en ONS ? Jeg har inntrykk av at mange jenter suger kjæresten sin, og noen svelger også. Det siste er vel mest for å glede gutten ( eller ikke har toalett/"spyttekopp" ved siden av ), men hva med dere selv ?

Jeg bare undrer.

Suger gjerne typen, uten kondom TAKK! Det lukter litt, men det er opphissende :) Kondom hadde garantert blitt brukt på ONS, garantert. Lar Typen komme i munnen, eller hvor han måtte ønske å komme, men sliter med å svelge gitt, noe han har full forståelse for.

Skrevet

Jeg har brukt kondom de siste årene siden ejg ikke tåler hormonprevensjon, men å suge med den på?! ÆSJ! Gummi smaker pyton, selv om det er med smak... Ren kuk smaker og lukter godt/nøytralt. Pleier du å vaske den med litt lunket vann og trekke forhuden tilbake under vasking? Prøv å gjøre dette før munsex og se om hun liker det bedre da...

Men har hun fått det for seg at det er ekkelt kan det nok være vanskelig å venne av med.

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker å suge uten kondom, fordi jeg hater gummilukta, men her er vi damer veldig forskjellige ( som på alt annet ).

Angående intimitet; jeg kunne aldri ha sugd en ONS...slik "luksus" er forbeholdt faste partnere. :)

Gjest Christian
Skrevet

Jeg har brukt kondom de siste årene siden ejg ikke tåler hormonprevensjon, men å suge med den på?! ÆSJ! Gummi smaker pyton, selv om det er med smak... Ren kuk smaker og lukter godt/nøytralt. Pleier du å vaske den med litt lunket vann og trekke forhuden tilbake under vasking? Prøv å gjøre dette før munsex og se om hun liker det bedre da...

Men har hun fått det for seg at det er ekkelt kan det nok være vanskelig å venne av med.

Hei, og takk for svar.

Jeg er omskåret ( trang forhud, lite moro første gang jeg prøvde å ha sex ), og er normalt renslig, tviler sterkt at det har noe med hygiene å gjøre. Hun har vel bare fått det for seg at det er best på den måten. Så her kjøpes det inn kondomer med smak med ujevne mellomrom, skal det være noe håp om en blowjob overhodet.

PS, dusjer vanligvis om kvelden, før vi legger oss, så jeg er alltid nydusjet før sex.

Gjest HunterLady
Skrevet

Høres veldig sært ut. Gummi smaker jo dritt. :/

Men om hun foretrekker det så... Men kjenner du noe da?? Prøvde en gang å suge typen min med kondom bare for gøy, og han sa han ikke kjente noe som helst.

Høres ut som sugingen deres suger!

Gjest Christian
Skrevet

Høres veldig sært ut. Gummi smaker jo dritt. :/

Men om hun foretrekker det så... Men kjenner du noe da?? Prøvde en gang å suge typen min med kondom bare for gøy, og han sa han ikke kjente noe som helst.

Høres ut som sugingen deres suger!

Ja da, for all del. Men som omskåret har jeg noe mindre følsomhet enn andre ( perfekt hvis man liker å holde på lenge ), og med gummi utenpå.... Jeg vet hva jeg foretrekker, men når alternativet er ingenting, gir vel svaret seg selv ?

Skrevet

Sært, jeg føler egentlig bare at gummien er i veien om jeg skal suge ham med kondom... komplisert, spør du meg!

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg hater smaken av gummi, isj. Så jeg tar'n uten kondom, enkelt og greit. Sikkert bare en smakssak.

Skrevet

Hmm, da er det egentnlig litt rart. Kanskje dere bør ta det opp, prøve å få inn et forslag om at hun tester uten kondomen en gang for teste? Eventuelt ta henne med i dusjen så hun ser at den er ren og pen ;)

Gjest Idamarte
Skrevet

Jeg foretrekker uten, synes det skal smake/lukte litt av kjønn (dog ikke av uvasket kjønn).

Men liker hun det ikke, så liker hun det ikke. Ville ikke tvinge en mann til å slikke heller, om han ikke liker det. (Men det går jo an å prøve, før man finner ut at det eventuelt ikke funker?)

Skrevet

Det er ikke for å rote med hodet ditt, men den eneste av de jentene jeg kjenner som bare suger med kondom er en eks-bordell jente.

Gammel vane osv.

Gjest Christian
Skrevet

Hmm, da er det egentnlig litt rart. Kanskje dere bør ta det opp, prøve å få inn et forslag om at hun tester uten kondomen en gang for teste? Eventuelt ta henne med i dusjen så hun ser at den er ren og pen ;)

...Hun liker å se meg dusje...

Skrevet

Jeg suger ikke uten kondom. Ja gummilukten er ikke noe særlig, men hodet mitt takler ikke smaken og lukten av sæd, så skal det suges må det kondom på.

• Liker 2
Skrevet

Det hadde ikke vært noe for meg. Hele konsistensen på kondomen gjør meg litt uvel nå når jeg tenker på det. Her suges det au naturel. Og det er forbeholdt typen, som erden eneste jeg noensinne har sugd, og som jeg absolutt liker å gjøre det for :)

Gjest Christian
Skrevet

Det er ikke for å rote med hodet ditt, men den eneste av de jentene jeg kjenner som bare suger med kondom er en eks-bordell jente.

Gammel vane osv.

Hun sitter i rullestol... og har hatt EN sexpartner utenom meg.

Skrevet

Hvis du er nyvaska, og i tillegg knuller henne litt slik at du blir marinert med litt godsmak, så kanskje....?

Skrevet

Har aldri falt meg inn å suge med kondom... Vil ha den "avkledd" jeg, syns ikke det smaker ekkelt i det hele tatt ;) Gummi derimot, verken smaker eller lukter godt :snurt:

Skrevet

å bli sugd med kondom på er bortkastet tid. Da kan hun like godt suge på tommelen min. Suging er også en såpass viktig del av sexlivet at jeg ikke hadde kastet bort tid på en sånn dame.

"Herregud så tåpelig du er! Man slår jo ikke opp med noen man er glad i fordi de ikke suger deg!!!"

-Jo, jeg hadde dumpet henne lenge før ting ble såpass alvorlig.

Skrevet

Smak og behag. Hvis hun liker det så syntes jeg man burde være glad hun ikke er av den typen som overhode ikke suger

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...