Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det så helt greit ut, men vil du virkelig ha satinsengetøy nå på vinteren? Flanell er jo det varmeste og mest behagelige nå! :jepp:

Det er jo bomullsatin så da er det jo bra nok.

Flanell kommer ikke inn i det her huset.

Prøv flanellspysj og flanellssengetøy så skal du se hvor morsomt det er. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på Princess (...)

Hva hadde du egentlig forventet av et sted med det navnet?;)

Jeg har sengetøy fra Høie og Turiform, helt streit og hvitt (for jeg roter alltid bort deler, og med hvitt matcher det uansett). Men begge de har mye i grått/sort også, har jeg sett.

Skrevet

Det er jo bomullsatin så da er det jo bra nok.

Flanell kommer ikke inn i det her huset.

Prøv flanellspysj og flanellssengetøy så skal du se hvor morsomt det er. :fnise:

Jeg har flanellssengetøy og ELSKER det! Hva er så galt med flanell, da...?:sjenert:

Skrevet

Jeg har flanellssengetøy og ELSKER det! Hva er så galt med flanell, da...?:sjenert:

Jeg tror AB sikter til flanellografeffekten :fnise:

Men igjen, så er det kanskje ekstra mandig når man må ta skikkelig i for å få snudd seg...

Gjest Prøvis
Skrevet

Jeg var på Princess og det var søren meg blomster mønster eller rosa på nær sagt alt. Det er en stund siden jeg kjøpte sengesett sist og jeg kan ikke huske at det var noe problem den gang.

Jeg er tydeligvis ikke up to date på sengetøymoten. :)

Jeg var på Princess for bare noen få dager siden og der var det flere sengesett som ikke var rosa og som heller ikke hadde blomster på. Jeg kjøpte rutete lysblå og beige med hvit bunn, og jeg hadde også andre å velge i. Finner stort sett noe jeg vil ha enten ensfarget eller striper eller ruter.

Skrevet

Jeg tror AB sikter til flanellografeffekten :fnise:

Men igjen, så er det kanskje ekstra mandig når man må ta skikkelig i for å få snudd seg...

:hoho:

Skrevet

IKEA har maaaassevis av sengetøy som ikke er femi. Og i alle mulige farger :)

Kjøpte på IKEA for en del år siden. Syntes det var for skral kvalitet.

Skrevet

Hva hadde du egentlig forventet av et sted med det navnet?;)

Du sier noe! :ler:

Skrevet

Jeg tror Spiralis er homofob! :ler:

Jasså du! :)

Sannheten er at homsepatruljen burde kommet hjem til meg for å motta råd om interiør .. så æda bæda! ;)

Skrevet

Div interiørbutikker, Hødnebø, Steen&Strøm osv. De har også mye sengetøy i Gant Home-stil på Home&Cottage.

Ikke noe Hødnebø eller Steen&Strøm her, men jeg er i Oslobygda rimelig ofte.

Vet du hvor er det Hødnebø butikker i Oslo? (dersom det er der du bor da selvf.)

Skrevet

Jeg vil ikke akkurat påstå at dette fra Princess var spesielt femi, men...

Jeg mener at du får kjøpt Gant sengetøy på Sandvika storsenter ihvertfall.

Skrevet

Ikke noe Hødnebø eller Steen&Strøm her, men jeg er i Oslobygda rimelig ofte.

Vet du hvor er det Hødnebø butikker i Oslo? (dersom det er der du bor da selvf.)

Bor nok ikke i Oslo, men et kjapt google-søk viser at Hødnebø ligger i Bygdøy Alle.

Steen & Strøm ligger jo som sagt i Oslo og har Gant Home-avd. Ellers kan du jo prøve Gant's webshop?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...