Gå til innhold

Menn skal også sove

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:sjenert: Jeg er ikke homofob eller motstander av at damer må få ha sin stil, men grøss og gru så mye fælt sengetøy det er! :overrasket:

Det finnes sengetøy for barn, kvinner og menn med sterkt feminine trekk... og det er helt greit! Ikke noe galt i å være hverken barn, kvinne eller Jan Tommas. ... Men hetrofile menn må også få legge seg uten å bli flau.

I dag skulle jeg kjøpe et par nye sengesett. Det var utvalg av sett med fioler, rosa mønstre og ... ja..

Det burde være et marked for sengetøy til menn! Vi tjener godt og er villig til å betale de som tilbyr et bra produkt!

Klarte til slutt å finne et sett jeg ikke følte meg pinlig berørt av, men ... :roll:

Endret av Spiralis
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Nå er jeg en kvinne da, men vil ikke ha blonder og blomster. Er ikke lett å finne et pent sengesett som er nøytralt.

Gjest Eventyr3
Skrevet

okay, finnes da ca 100vis av nøytrale sengetøy.

jeg har alltids bare gått inn i en sånn gardin-butikk eller noe sånt og funnet sengetøy som er helt ok.

stripete, rutete,1 farga til og med.

mørke farger,blått,svart,grønt og alt.

for en voksen mann bør ruter,striper eller en farge holde.

hva vil du ha egentlig ? sverd og skjold? det er bare en seng, så lenge den ser fin ut, så burde det være nok.

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke helt problemet egentlig. Jada, det er mye (ekstremt) feminint sengetøy, men det er da jammen mye nøytralt også! Jeg er nærmeste "allergisk" mot blomstrete, lillarosa sengetøy - men finner likevel massevis av fine sett både på Princess, Kid og innen mer ekslusive merker som Lexington/Gant osv. Her går det konsekvent i ensfarget hvitt, beige og lyseblått satengbomull (som regel stripevevd), evt diskrete ruter/striper i de samme fargene. På Princess koster slike sengesett rundt 200,- og ofte har de 2-for-1-tilbud også.

Lykke til med sengetøyjakt! :)

Skrevet

Jeg var på Princess og det var søren meg blomster mønster eller rosa på nær sagt alt. Det er en stund siden jeg kjøpte sengesett sist og jeg kan ikke huske at det var noe problem den gang.

Jeg er tydeligvis ikke up to date på sengetøymoten. :)

Skrevet

okay, finnes da ca 100vis av nøytrale sengetøy.

jeg har alltids bare gått inn i en sånn gardin-butikk eller noe sånt og funnet sengetøy som er helt ok.

stripete, rutete,1 farga til og med.

mørke farger,blått,svart,grønt og alt.

for en voksen mann bør ruter,striper eller en farge holde.

hva vil du ha egentlig ? sverd og skjold? det er bare en seng, så lenge den ser fin ut, så burde det være nok.

:ler:

Skrevet

Skjønner ikke helt problemet egentlig. Jada, det er mye (ekstremt) feminint sengetøy, men det er da jammen mye nøytralt også! Jeg er nærmeste "allergisk" mot blomstrete, lillarosa sengetøy - men finner likevel massevis av fine sett både på Princess, Kid og innen mer ekslusive merker som Lexington/Gant osv. Her går det konsekvent i ensfarget hvitt, beige og lyseblått satengbomull (som regel stripevevd), evt diskrete ruter/striper i de samme fargene. På Princess koster slike sengesett rundt 200,- og ofte har de 2-for-1-tilbud også.

Lykke til med sengetøyjakt! :)

Har Gant sengetøy? Hvilke butikker fører det?

Skrevet

:ler:

Bare le du. :)

Tipper nok at det finnes noen små gutter rundt i landet som hadde likt sengetøy med sverd og skjold i alle fall :)

Skrevet

Bare le du. :)

Tipper nok at det finnes noen små gutter rundt i landet som hadde likt sengetøy med sverd og skjold i alle fall :)

;)

:kose:

Skrevet (endret)

Kanskje dette er mandig nok for deg:

Macho-sengetøy

Neida, men de hadde flere nøytrale og billige sengetrekk på Hansen og Dysvik

Tror jeg hopper over Harley sengetrekk :)

Det var et par som så greie ut på den Hansen og Dysvik lenken (selv om det meste var fælt der også)

Denne så ikke så ille ut

http://www.hd.no/shop_item.cfm?path=10,22&id=7971

Endret av Spiralis
Skrevet

Tror jeg hopper over Harley sengetrekk :)

Det var et par som så greie ut på den Hansen og Dysvik lenken (selv om det meste var fælt der også)

Denne så ikke så ille ut

http://www.hd.no/shop_item.cfm?path=10,22&id=7971

Det så helt greit ut, men vil du virkelig ha satinsengetøy nå på vinteren? Flanell er jo det varmeste og mest behagelige nå! :jepp:

Skrevet

Det var faktisk kjærsten min (mann) som kjøpte sengetøyet vårt :gjeiper: Og det var ikke kvinnelig. Sort og rødt i farge, silke. Ingen blonder, ingen blomster eller havfruer på det heller.

Skrevet

Jeg tror Spiralis er homofob! :ler:

Skrevet

Har Gant sengetøy? Hvilke butikker fører det?

Div interiørbutikker, Hødnebø, Steen&Strøm osv. De har også mye sengetøy i Gant Home-stil på Home&Cottage.

Gjest Thefainter
Skrevet

IKEA har maaaassevis av sengetøy som ikke er femi. Og i alle mulige farger :)

• Liker 1
Gjest AnneShirley
Skrevet

Jeg liker heller ikke blomster og dill på verken sengetøy eller blomster, men har aldri oppfattet det som noe problem å skaffe fine ting likevel.

Ensfarget sengetøy er det i alle fall MYE av og ruter og striper ol, som andre har nevnt.

Selvfølgelig kan det hende man ikke finner noe man liker ved å gå en gang en butikk, men det gjelder da de fleste ting. Gidder man å se i noen flere butikker og gjerne også på nett (mitt sengetøy er kjøpt på ellos.no ;) ) er dette en veldig enkle oppgave.

• Liker 1
Skrevet

Det settet har jeg! Tror jeg kjøpte det på Madrassland.

Det så helt greit ut, men vil du virkelig ha satinsengetøy nå på vinteren? Flanell er jo det varmeste og mest behagelige nå! :jepp:

At sateng ikke passer på vinteren, tror jeg sitter mest i hodet. Ja, overflaten er kaldere når man legger seg, men det går raskt over, det er jo dyna som står for så å si all isolasjonen.

Skrevet

Som flere av de som allerede har svart må jeg si at jeg heller ikke har hatt nevneverdig problemer med å finne nøytrale sengetrekk. Sist gang jeg kjøpte sengetøy var det i nøytralt koksgrått fra Høie. Skikkelig mandig og maskulint og mannen min får alltid lyst til å brøle og være mandig når han legger seg. Regner med at det er på grunn av sengetøyet. :sexy:

Ellers anbefaler jeg en tur i sengetøyavdelingen på Jysk. Her finner du både Batman og Spiderman. Det er iallefall mandig. :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...