Troilltøva Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Jeg skulle fylle dusjsluken med plumbo og helle over kokende vann som anvist på plumboflasken, så oser det opp masse damp og jeg begynte og hoste og greide ikke være innpå badet, det begynte og stikke litt på hendene også så jeg hadde de under kaldt vann en stund. Burde jeg ringe legevakten?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 (endret) Ja, du bør absolutt ringe legevakten. Innlegget er endret. Supramundane, mod. Endret 9. desember 2010 av Supramundane
Gjest Venelite Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 (endret) huff. Det har skjedd med meg og. Det gikk nå bra selvom jeg ikke gjorde noe, tok meg et glass med vann. Det var alt, men jeg satt og harka en stund. Men hvis du ikke vil ta noen risikoer burde du høre med legen ja. Kan hende du har pusta inn nok til at det har gjort skade. Innlegget er endret. Supramundane, mod. Endret 9. desember 2010 av Supramundane
Gjest Venelite Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 btw jeg hadde passa på at hendene mine var ganske rene og smørt på noe salve. Bare sånn for sikkerhets skyld.
Supramundane Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Supramundane, mod
Fremhevede innlegg