glamorous Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Jeg klarte å knuse bakhodet mitt skikkelig hardt på søndag. Det gjorde utrolig vondt, men gikk gradvis over etter noen timer, og jeg gikk å lå meg som vanlig. Dagen etter våknet jeg med en hodepine så sterk som jeg aldri har hatt før, samme dagen hadde jeg eksamen, jeg klarte ikke konsentrere meg, synet var forstyrret, samt denne intense hodepinen som bare ble verre og verre. Jeg er skikkelig trøtt hele tiden også. Jeg dro på legevakten igår kveld, men de bare sendte meg vekk i resepson fordi jeg ikke hadde besvimt når jeg slo meg. Altså, er jeg liksom helt frisk da fordi jeg ikke har besvimt? For sånn jeg har vært de siste to dagene er IKKE akkurat tegn på å være frisk. Også midt i eksamensperioden da.... Hva skal jeg gjøre??
Rihay Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Det samme skjedde med meg! Eller, jeg ringte legevakten, men så lenge jeg ikke hadde besvimt så... Jeg ville ha snakka med en lege igjen, fortelt hva du føler å spør om å få en sykemeld.. Du kan ikke ta eksamener å anstrenge deg for masse om du har hjernerystelse... Du skal jo f.eks ikke lese, se på tv eller være på dataen når du har det pga du kan få senskader ( som migrene eller langvarig hodepine)
hanne_ Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Sikker på du ikke besvimte? Sist gang jeg fikk hjernerystelse var jeg ikke klar over at jeg hadde besvimt, var i etterkant at jeg fikk vite at jeg hadde besvimt. Jeg hørte på en måte en sang spille i hodet mitt mens alt var svart i et sekund. Det føltes hvertfall som et sekund, eller mindre. Men teknte ikke på det som besvimelse. Mer som jeg slo hodet hardt, og lukka øynene et sekund. Det at jeg hørte en sang i hodet tenkte jeg ikke på før de spurte meg en gang.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Greit å ha noe å skylde på når eksamen går drit og man ikke får den til, haha. Alle har vondt i hodet og sliter med å konsentrere seg på eksamen av og til. Ingen grunn til å springe ned det travle sykehuset for det. Er det mulig!? Cry me a river
glamorous Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2010 (endret) Huffda, er du en av de som har følt seg støtt i ett av mine innlegg? åpenbart. Jeg har tatt alle eksamene mine jeg. Så ikke kom her med det har-ikke-lest pisset Endret 14. desember 2010 av glamorous
Leonthine Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Har hatt 4 bekreftede hjernerystelser. Aldri av de har jeg besvimt (vell, har nok store gap i hukommelsen, men for det meste vært med noen som aldri har nevnt det.) En gang sa en "helsemedarbeider" at siden jeg ikke blødde ut av øret hadde jeg ikke hjernerystelse, enda hukommelsen min restarta etter 30 sekunder halve dagen. Leger er ikke allvitende og perfekte, de tar nok feil og slurver litt de også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå