AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Har lest at det er mulig å bli deprimert av diane.Jeg tror jeg har blitt det.Går på de pga kviser,så å slutte vil gjøre meg enda mer deppa pga da kommer alle kvisene tilbake og jeg er 26 år. Her er fare tegnene. -Blir fort lei meg og tar meg nær av ting. -Irritert -Når jeg er alene så tenker jeg på negative ting med en gang anngående kjæresten og at han behandler meg dårlig. -Fort sur -Føler meg stygg og at jeg ikke klarer noen ting. -Aldri fornøyd med kles plagg jeg kjøper og føler jeg er helt på trynet når det gjelder livet. -Blir ike fornøyd med huden før alle kvisene er borte jeg har en kvise nå og er sikkelig skuffa. Kan nevne at jeg er arbeidsledig kanskje det spiller inn.Eller er det diane?
Gjest Tammie Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Hei kjære deg! :-) Depresjon betegnes som nedstemthet på en periode over to uker. Derfor vil jeg si at vi alle på et elller annet tidspunkt har vært deprimerte. Det er nok ikke helt uvanlig å tenke de tankene som du har. Det trenger absolutt ikke være Diane som gjør dette. Kanskje du trenger å se mer positiv på livet? Om du føler deg nedstemt kan det kanskje være godt å snakke med en god venn? Jeg sier IKKE at du ikke er deprimert, men husk at din innstilling har alt å si for hverdagen din. Du har mange ressurser og en kjæreste som er glad i deg. Du er i livet og har mulighet til å nyte det!! Kast deg ut i det, det er helt sikkert masse du er flink i!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå