Gå til innhold

Hundeposer


Linenor

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og funderer på hvilke hundeposer jeg skal kjøpe nå ved neste innkjøp, og lurer på hva dere andre som har hund, kjøper? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal være dritt i dem, med andre ord hvilke som helst. Koster sjeldent mer enn en tier for en 50-pk uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, det er et veldig rart spørsmål. Selvfølgelig kjøper jeg bæsjeposene på Rema 1000 hvor de koster omentrent ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og funderer på hvilke hundeposer jeg skal kjøpe

Hjelpe meg. Du kan ikke ha mye å fundere på. Jeg rasker meg med det de har i den butikken jeg er i.. Vil tro de fleste andre hundeeiere også gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan da ikke være den eneste hundeieren som har lagt merke til at det er praktiske forskjeller på posene? :klø:

Jeg pleier å kjøpe de som selger på Kiwi/Meny, disse har ganske tykk og myk plast, er lette å åpne og har god knyting i toppen. Selv hater jeg sånne knitrete poser i tynn plast, som bunnen lett rives ut av, når en tar dem av rullen, og det er desverre sånne de fleste butikkene har.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan da ikke være den eneste hundeieren som har lagt merke til at det er praktiske forskjeller på posene? :klø:

Jeg pleier å kjøpe de som selger på Kiwi/Meny, disse har ganske tykk og myk plast, er lette å åpne og har god knyting i toppen. Selv hater jeg sånne knitrete poser i tynn plast, som bunnen lett rives ut av, når en tar dem av rullen, og det er desverre sånne de fleste butikkene har.

Det er akkurat det jeg også hater med de billige knitrende posene som ødelegges i bunnen med en gang man røsker posene fra hverandre!! DET er grunnen til at jeg nå hører med dere, siden jeg er dritt lei de grusomme posene. Jeg har alltid kjøpt hundeposene på IKEA, men siden de har sluttet med kjæledyr avdelingen, må jeg finne nye favoritter!

Da skal jeg ta meg en tur på KIwi & Meny. Jeg har kjøpt de som er på ICA, og de er grusomme. Vet du hva slags merke det er de du kjøper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg. Du kan ikke ha mye å fundere på. Jeg rasker meg med det de har i den butikken jeg er i.. Vil tro de fleste andre hundeeiere også gjør det.

Det er faktisk stor forskjell på de ulike hundeposene i de ulike butikkene!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundeposer kan brukes til så mangt.. Veldig praktisk å putte skitbleier i, og knyte igjen.. Da trenger man ikke springe ut med de med en gang..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva slags merke det er de du kjøper?

Tror kanskje de heter Smart? Gul skrift på rød bunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger de på Kiwi? Sammen med katte/hundestuff kanskje? Så etter de der brødposene og bakepapir ligger, og fant ikke. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempekresen på hundeposer.Det høres helt dumt ut, jeg vet det, men sånn er det bare;) De eneste jeg bruker kjøper jeg på tropehagen zoo. De ligger inni noen sorte og hvite plast "hylser", og har kjempegreie håndtak til å knytte igjen :) Det koster 15 kr for en rull(eller 30 kr for 3 ruller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Avocado

Vi bruker de posene som kommer til matsorteringen. Disse er naturlig nedbrytbare, og dersom det er veldig langt til neste søppelkasse er det bare å gjemme den litt og vite at det brytes ned etter hvert.

Prinsippet om å pakke noe nedbrytbart og ufarlig inn i plast, slik at det ikke kan brytes ned er egentlig ganske idiotisk. De nedbrytbare posene legger vel også mindre press på søppeldyngene enn plast.

Har aldri brukt en krone på hundeposer, fordi jeg har fått et helt lager av familie som hadde masse til overs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler de på europris...der har de sånn dispenser formet som et hundeben som du fester på båndet, jeg er kronisk på å glemme poser,men etter den oppdagelsen har jeg alltid med meg poser. For en ting er sikkert på tur...shit happens :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er kjempekresen på hundeposer.Det høres helt dumt ut, jeg vet det, men sånn er det bare;) De eneste jeg bruker kjøper jeg på tropehagen zoo. De ligger inni noen sorte og hvite plast "hylser", og har kjempegreie håndtak til å knytte igjen :) Det koster 15 kr for en rull(eller 30 kr for 3 ruller)

De kjøper jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundeposer kan brukes til så mangt.. Veldig praktisk å putte skitbleier i, og knyte igjen.. Da trenger man ikke springe ut med de med en gang..:)

Hehe, det er faktisk sant! Da jeg var ute på tur i våres hadde jeg med meg noen ekstra poser, endte opp med å plukke masse masse hvitveis, da var posen kjekk å ha. Jeg kjøper stort sett billige, vet ikke hvor du bor, men på Tam på alnabru får man 3 ruller (ganske store) for 15 kr. En gang kjøpte jeg rosa med sitron lukt på samme stedet :duskedame: men disse var ganske dyre da..

:hund:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...