Gå til innhold

Naken under dynene i kulda

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er så utrolig deilig å ligge helt naken i senga under masse dyner og et pledd som holder varmen mens det er iskald elers i rommet.

Flere som synes det?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!

Skrevet

Bare hvis jeg har selskap der :lur:

• Liker 1
Skrevet

Ja, men jeg bruker ikke klær i sengen, verken som sommeren eller vinteren, da. :fnise:

Skrevet

Å være naken er deilig, sover alltid naken :lur:

Gjest Eurodice
Skrevet

Er så utrolig deilig å ligge helt naken i senga under masse dyner og et pledd som holder varmen mens det er iskald elers i rommet.

Flere som synes det?

Hos meg er det ikke 20 minusgrader i soverommet selvom det er det ute. Det er ikke bra for lungene å puste inn så kald luft i mange timer.

Men nå var det ikke dette du spurte om, da. :)

• Liker 1
Skrevet

Eg likar å ha det sånn passeleg varmt på soverommet (i alle fall 18 grader), særleg sida eg ofte må opp ein del gonger pr natt... (pga ungar).

Skrevet

Nei! Liker ikke å ha det iskaldt på soverommet... Trivest best med 15 grader på soverommet. Da derimot... :lur:

Gjest Sommertid
Skrevet

Har det ikke iskalt på soverommet, men naken er jeg i senga. Sover aldri med klær på.

Skrevet

Flere som synes det?

Er det bare jeg som blir kåt av det? Jeg ender opp med å gjøre alt annet enn å sove, både når jeg er alene i senga og har selskap, fordi jeg blir kåt av å være naken. Innser nå at det kanskje kan tyde på en litt for aktiv libido :sjenert:

Skrevet

Sover naken året rundt. Godt det :) Uansett årstid. Sover ikke med vinduet åpent om vinteren.

Skrevet

JA!

Sover sjelden så godt som når jeg rommet er kjølig og godt utluftet og jeg ligger der i naturens antrekk under en dyne eller to.

Skrevet

Jeg får ikke sove uten nattøy jeg.

Gjest Idamarte
Skrevet

Jeg får ikke sove uten nattøy jeg.

Samme her :)

Skrevet (endret)

Brrr.. Må ha minimum 20 grader på soverommet for at det skal være behagelig. Gjerne opp mot en 25, det er det beste. Men nå som strømmen ikke er inkludert i husleien, så ligger det på en ca 21 grader. Synes det er kjølig, og jeg sover med pysjbukse, tskjorte og raggsokker (!). Kan ikke fordra at det er kaldt i rommet. Hvordan i alle dager kommer dere dere opp om morningen??

Hadde det vært 15 grader på mitt soverom, hadde jeg lagt meg under dynen med x antall ullstilongser, flisbukse og tjukk ullgenser. Under flere tepper og dyner. Og ristet så fælt av kulde at jeg ikke hadde fått sove.. Brr.. Nei, gi meg heller 25 grader :D

Endret av Green Lady
Skrevet

Skrur av ovnene på natterstid, men har da selskap å varme meg på :)

Skrevet

Jeg elsker å sove naken, men gjør det aldri. Jeg er så redd for å gå i søvne.. det hadde vært drit flaut og våkne neste morgen å få høre at jeg gikk naken gjennom hele bygningen. :fnise:

Skrevet

Det er deilig!

Jeg sover naken, og mannen med pysj.Vi har vinduet så vidt oppe nå for tiden, men nok til at det blir god, frisk luft. Temperaturen ligger på mellom 8 og 13 grader på soverommet.

Skrevet

Jeg tror aldri jeg har sovet naken før. Sover med pysj bukes, t-shorte, genser og sokker. Liker å ha det kaldt i rommet, men ikke sove naken, tror jeg bare hadde følt meg ukomfortabel.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Sover alltid naken, og liker å ha det kjølig på soverommet. Kan finne på å ha vinduet åpent selv om det er minusgrader ute. Blir jo så tung i hodet av tett luft på soverommet, og syns det er tyngre å våkne.

Klarer ikke sove med klær på. Det er jo bare ubehagelig. Våkne med en t-skjorte i en krøll opp under armene - nei takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...