Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ganske idiotisk å klage på sånt. Hvis du vet at du ikke er overvektig, le det bort. Hvis det ennå plager deg, snakk med ham. Hvis han nekter å slutte, vurder om det gode du får fra forholdet er verdt det at han skal holde på slik, og slutt å syte om det hvis det er det, og dump ham hvis det ikke er det.

Synes du derimot at du selv er tjukk, slank deg. Eller aksepter det. Det bør virkelig ikke være vanskelig å ta et valg og gjennomføre det.

~Dantè

Hadde bare alt vært så enkelt i livet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jag har en liten fundering till alla som tycker att TS ska ge igen med samma medicin. Och det är bara en fundering.

Kommer TS att må bättre om hon får någon annan att må sämre?

Och kommer förhållandet att gynnas av att hon bryter ner honom? Som jag ser det är det mycket bättre att vara the bigger person (inte bokstavligt talat då, haha) och vara förnuftig i den här situationen. Alltså att ta upp det med honom och bete sig som den vuxna människa TS faktiskt är.

Jag tror inte att han slutar bara för att TS till exempel säger att han har liten penis, även om jag måste erkänna att jag log gott åt den kommentaren, haha. Det är ju självklart vad man själv skulle vilja göra! Men det är dessvärre ingen långsiktig lösning. (Som jag ser det)

Skrevet

+1

Ts, du kan ikke la han holde deg nede på den måten. Det er det han gjør når du lar han rakke ned på deg på den måten.

Men det er jo strengt tatt mitt problem, at jeg lar meg herse med. Det er en av mine svakeste sider, jeg er dårlig til å si ifra og lar meg lett sjefe over. Det er jeg som må forandre meg der, det er ikke "alle" guttene jeg treffer det er noe gale med. Så klart finnes det sikkert supersnille menn som ikke utnytter at jeg er så forsiktig, men jeg må kjempe litt for veien også:) Man kommer ikke utenom å kunne si fra og "kreve" respekt, verken i forhold eller resten av livet.

Ble en liten digresjon, men :)

TS (gadd ikke logge ut, så trykker heller anonym)

Skrevet

Sånn generellt vil jeg bare si at jeg tror det går bedre nå. I dag sa han ingen slemme kommentarer. Kan så klart være tilfeldig, men kanskje han fattet at jeg ikke syns det var så morsomt.

I går spøkte han med mer "åpenbar ironi". Han sa at rumpen min disset så jeg måtte trene. Jeg svarte selvsikkert "det gjør den ikke". Han sa og at jeg hadde hårete mus, enda den var helt nybarbert. (det visste ikke han, hadde klær på, så det var jo en absurd ting å si). Også sa han at jeg skulle få silikon av han til jul. Og at jeg var albino, selv om jeg er mørk brunette og hyppig gjest på solarium.

Kjenner at det er mye bedre når han spøker og kommenterer slike ting, det blir så dumt at jeg tror ikke på han og begynner bare å le. Er mye verre om han sier ting som kan tolkes som sant.

Enten er det bare jeg som er i et bedre humør og mindre hårsår for tiden, eller så begynner jeg å tolke vitsingen hans som ren vitsing, ikke skjult eller åpen kritikk.

Takker igjen for alle svar, det hjelper å få perspektiv på ting:)

TS

Skrevet

Unnskyld meg, men han har en fryktelig tåpelig humor.

• Liker 2
Skrevet

Sånn generellt vil jeg bare si at jeg tror det går bedre nå. I dag sa han ingen slemme kommentarer. Kan så klart være tilfeldig, men kanskje han fattet at jeg ikke syns det var så morsomt.

I går spøkte han med mer "åpenbar ironi". Han sa at rumpen min disset så jeg måtte trene. Jeg svarte selvsikkert "det gjør den ikke". Han sa og at jeg hadde hårete mus, enda den var helt nybarbert. (det visste ikke han, hadde klær på, så det var jo en absurd ting å si). Også sa han at jeg skulle få silikon av han til jul. Og at jeg var albino, selv om jeg er mørk brunette og hyppig gjest på solarium.

Kjenner at det er mye bedre når han spøker og kommenterer slike ting, det blir så dumt at jeg tror ikke på han og begynner bare å le. Er mye verre om han sier ting som kan tolkes som sant.

Enten er det bare jeg som er i et bedre humør og mindre hårsår for tiden, eller så begynner jeg å tolke vitsingen hans som ren vitsing, ikke skjult eller åpen kritikk.

Takker igjen for alle svar, det hjelper å få perspektiv på ting:)

TS

Det der er jo ikke morsomt. Typen din har faen meg den mest patetiske humoren jeg noen gang har hørt om.

Skrevet (endret)

Jøss. Hva feiler han da? TS, dette skal du ikke godta. Om du er fornøyd med deg selv, han har valgt å bli sammen med DEG, og ikke har dere vært sammen lenge heller. Nei, makan til KRON-IDIOT skal man lete lenge etter.

Han hadde jeg ikke giddet å holde på. Og ikke prøv å unnskylde det med at det er hans type humor, for dette er da ikke noe man tuller med, på bekostning av andres selvtillit.

Forestiller meg hvordan han hadde drevet på under og etter graviditet. Da man gjerne får litt mer tyngre pupper, strekkmerker, legger på seg osv.

Jeg hadde rygget unna allerede, så slipper du slike kommentarer i fremtiden. Du kan finne mye bedre!

Endret av JumboJenny
Skrevet

Kjæresten min kan gjøre noe av det samme, men ikke i den skalaen kjæresten din gjør. Forskjellen er at jeg har noen kilo ekstra, 30 i BMI. Han sier på fleip at det er deilig å ligge på magen min fordi den er så bløt. MEN, han viser noe helt annet enn hva han sier! Han viser hver eneste dag at han elsker meg for den jeg er og han er glad for at han har funnet meg! Han elsker å ha sex med meg og kommenterer også at han syns jeg er fin :)

Forskjellen er vel kanskje at min kjæreste viser meg at han virkelig liker meg, og det han sier til meg er koselig tulling. Jeg må innrømme at hadde han sagt at magen min hang over buksa, og jeg er dum, at puppa henger så stygt osv så hadde jeg ikke likt det!

Vi har vært sammen i åtte år, og han har ikke bygget meg ned med de tullete kommentarene sine, men han har bygget meg opp med hvordan han viser meg at han elsker meg, og liker meg hver eneste dag!

Skrevet

TS, kjæresten din er frekk og ufin. En kjæreste skal ikke jolde på sånn.

Jeg har speil og vet hvordan jeg ser ut, hadde ikke godtatt dette fra kjæresten min.

Finn deg en som fortjener deg!

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg mener at det beste ville være å si til ham at tingene han sier sårer deg.

Gjenta det hvis han ikke gir seg.

Hvis han så ikke blir bedre, fortjener han deg ikke.

Gjest Russella
Skrevet

I could never love anyone with such a slender grasp on humour.

Skrevet

Best du dumper han før du begynner å tro på det han sier. Han høres veldig manipulerende og psykopatisk ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt ekstremt irritert av en sånn type! For en tragisk humor! Når han attpåtil ikke klarer å komme med komplimenter blir det hele helt patetisk.

Men han må jo ha andre gode sider siden du gidder å være sammen med ham..?

Skrevet

Typen din er garantert meeeeget usikker på seg selv som driver på sånn! Iom at du ikke har vært sammen han så lenge hadde jeg kvitta meg med det der så fort som mulig. Enten ved å dumpe han eller gi han klar beskjed om at det IKKE er greit. En fyr dreiv på sånn med venninna mi (masse negs osv) og det endte med at hu trodde på det selv, og har enda problemer med at gutter ser henne i sterkt lys osv. Det kan bare utvikle seg til det verre hvis du ikke gjør noe med det!

Det er sikkert ikke humoren hans som er sånn, det er heller det at han vil at du skal føle deg verre, og dermed sette ekstra pris på han eller no. Tragisk type med veldig negative personlige trekk.

Skrevet

Hvis du var faktisk overvektig, TS, så kunne jeg skjønne at du tok deg nær av kommentarene hans. Men du er jo ikke det, du er slank! Og da føler han nok at han kan kommentere vekten din, for at vekten er vel ikke et problem for deg? Kjæresten min kaller meg en bolle og spøker av og til om at jeg må spise mindre og sånt, men det er jo fordi jeg er slank og han vet at sånne spøk tar jeg meg ikke nær av.

Det eneste som jeg synes er rart, er at dere er enda så tidlig i forholdet og han spøker sånt. Kan være en tegn på hans egen usikkerhet, og kanskje om akkurat, vekten hans? :)

Skrevet

Noen manipulerende folk er jo sånn at de vil jekke ned selvtilliten din, slik at de får mer kontroll over deg, ved at du til slutt tenker at du ikke kan få deg noe bedre, og må ta til takke. Selv om det ikke går inn på deg sånn sett, så gjør det nok det i underbevisstheten din. Den er veldig sterk, og selv om vi sier vi takler ting så er det pga underbevisstheten at vi får problemer med ting senere.. Fordi det blir bearbeidet "langt inne", men til slutt så speiler det seg også på utsiden.

Skrevet

Seriøst!? Det virker ikke som du trenger å ta deg nær av noe av det han sier, i og med at han kaster ut av seg helt absurde utsagn. For meg virker det faktisk som han har en form for sosial utviklingshemming! Hvis det morsomste kjæresten min synes var å rakke ned på meg, og aldri si noe pent til meg, så skal jeg love deg at han ikke hadde hatt tittelen som kjæresten min fryktlig mye lenger enn 3,5 dag. Hvis du synes humoren hans er morsom TS er det jo bare å le det vekk, men ellers burde du sette deg ned og ta en alvorsprat med han.

Skrevet

Tenkt å tilbringe resten av livet med den fjompenissen. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...