Gjest Rita Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Jeg og mannen har vært sammen i 5 år, og det er noe jeg bare ikke skjønner. Når vi ser på film eller han surfer (bare når vi er alene selvsagt) fikler han nesten konstant med penisen sin. Enten om han har hånda nedi buksa, eller hvis vi er nakne. Det virker ikke som at han synes det er opphissende (han blir ikke stiv eller noe), det er litt som når jeg sitter og trykker på mobilen min sånn helt ubevisst og fraværende. Har spurt ham et par ganger hva som er greia, men får ikke noe skikkelig svar liksom. Og vil ikke virke kritisk til aktiviteten, det plager meg jo ikke.. :gjeiper: Det mer nysgjerringhet, jeg forstår ikke HVORFOR han gjør det? Jeg fikler ikke med mitt underliv? Heller ikke hvis jeg er naken, det er liksom noe jeg ikke tenker på.. Noen menn som kan forklare hva som er greia? Er det bare det at den "er der"? Eller er det deilig? Eller klør det litt kanskje? 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Hvorfor vil du vite hvorfor? Irriterer det deg? Hvorfor sammenligner du han med deg? Det er er noe kvinner altfor ofte gjør og når det er ting dere ikke ville gjort så har dere omtrent null forståelse eller toleranse for at andre (les: menn) gjør det. Saken er den: Pikken er et følsomt objekt Den er myk og god å fikle med (før den stivner, etter det er den hard inni og myk utenpå, ganske unik) Det er deilig Om den klør så vil den bli klødd. Klokere nå? 1
Gjest Katten. Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Som Gorgonzola sier, det er behagelig å fikle der nede. Gjør det hele tiden selv - spesielt om jeg leser noe jeg må konsentrere meg om. (Mild seksuell opphisselse gjør det lettere å takle større problemer - Eksamen i Sosialpsykologi) Husker eksen min forbannet seg over det når vi leste til eksamen i lag. Jeg satt alltid og fiklet, slik at hun ble kåt av å se på meg.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Tja, må innrømme at jeg ofte sitter og fikler med puppene mine, så har ikke noe problem med å forstå at han liker å fikle med pikken sin... Vet ikke hvorfor jeg gjør det, kanskje i mangel på noe annet å fikle med? Må liksom ha noe i fingrene...
Knitcat Skrevet 7. desember 2010 #6 Skrevet 7. desember 2010 Hvis jeg hadde hatt pikk ville jeg også fikle med den hele tiden 3
Ziegel Skrevet 7. desember 2010 #7 Skrevet 7. desember 2010 http://sportige.com/wp-content/uploads/2010/07/Al-Bundy.jpg Måtte bare poste den
Gjest Raindrops Skrevet 7. desember 2010 #8 Skrevet 7. desember 2010 Hvis jeg hadde hatt pikk ville jeg også fikle med den hele tiden Haha, samme her. Jeg gjør forøvrig det samme med puppene mine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå