Gå til innhold

Takstativ


flickan

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter takstativ (skal brukes til ski) til min Honda jazz. Jeg har kikket på finn.no og der ligger det et ute som sier nypris er 4100, og selges for 1800. Er ikke dette fryktelig dyrt? Eller er dette en meget ekslusiv variant? Link Ser at andre brukte takstativ ligger ute for en laangt laverepris, de fleste under 1000-lappen.

Jeg ringte hondaforhandleren i byen her og de skulle ha ca 2000 for et nytt stativ. Aner ikke hvordan type det er, men det er nok sikkert et anerkjent merke og greit nok. Jeg spurte ikke så nøye, da jeg ikke har peiling på dette. Jeg spurte bare hva det kostet for et takstativ og det var prisen jeg fikk oppgitt. Må jeg påregne masse ekstrautstyr som jeg ikke vet om?

Jeg prøvde å prute på den som ligger på finn, da jeg mener den er alt for høyt priset. Spesielt når jeg kan få ett nytt stativ for nesten samme pris. Selgeren virket ganske pissed da jeg takket nei til tilbudet pga for høy pris, og snakket om hvor mye de hadde betalt, og at det var som nytt, osv.

Men for sikkerhets skyld, er det et godt tilbud det som ligger på finn? Er det en grunn til at den er så dyr, og som gjør at den er verdt det? Skal nok i såfall sikkert klare å svelge stoltheten min og ta kontakt igjen.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med slike skiholdere er ikke 1600 en upris. De er nemlig ganske dyre.

Selve stativet i seg selv mener jeg koster rundt 1000-1500, litt avhengig av bil osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med slike skiholdere er ikke 1600 en upris. De er nemlig ganske dyre.

Selve stativet i seg selv mener jeg koster rundt 1000-1500, litt avhengig av bil osv.

Takk for svar :)

Jeg fikk et enda bedre tilbud fra forhandler så da slo jeg til der istedet. Og senere i dag fikk jeg en mail fra finn-selgeren som sa at nyprisen var feil, og at jeg kunne få de billigere enn prisen jeg prøvde å prute på. Men nå har jeg bestilt hos forhandler, så det er ikke aktuelt lenger. Ble egentlig litt irritert over måten hun reagerte på da jeg avslo tilbudet, så har ikke så lyst å kjøpe de av henne uansett.. Og nå viser det seg jo at prisen var for høy iom at hun satte ned prisen for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...