AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har sluttet på ppiller, og husker ikke hvordan syklusen min var før jeg begynte med dem (15 år siden.). Jeg har hatt tre menstruasjoner siden jeg sluttet, alle gangene har jeg hatt kraftig blødning i omtrent akkurat to døgn, før det stopper helt opp natt til dag 3. På dagen/ettermiddagen dag 3 kommer det litt brunlig utflod, før det er helt slutt. Høres dette normalt ut? Syns det varer så kort.
skandale Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 (endret) Jeg har alltid bare hatt i tre-fire dager, tror det er helt normalt. Bekymrer meg ikke iallefall. Ser bare på det som flaks, venninnene mine blør en hel uke, det må jo være slitsomt. Endret 7. desember 2010 av ecureuil
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har vært pille fri en mnd. 3-4 dager etter jeg sluttet fikk jeg litt brun utflod/spotting. Og 3 uker etter jeg sluttet på pillen fikk jeg blødning som varte i 2,5 dag. Jeg husker heller ikke hvordan syklus eller hvor lenge jeg blødde før jeg sluttet. Men håper dette er normalt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå