Gjest Eurodice Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Jeg fikk nettopp en mail fra en beundrer: Hej där snygging fan va seig du e. Hva betyr "seig" på svensk? Endret 7. desember 2010 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har aldri hørt det ordet på svensk, men på dansk betyr "sej" at man er kul, fantastisk, imponerende, tøff... Det er udelt positivt. Lykke til med svensken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Kanskje det er en skrivefeil og han mente sexig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 Kanskje det er en skrivefeil og han mente sexig. Det tipper jeg også. Seig finnes ikke som svensk ord. Det kan riktignok være et oppdiktet ord/slang. Det svenske ordet for norske seig er "seg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 Kanskje det er en skrivefeil og han mente sexig. Det tenker jeg det kan være, en manglende bokstav. For ikke å røpe for mye, kan jeg fortelle at vi har skrevet med hverandre ganske lenge og utvekslet bilder og fantasier . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. desember 2010 #6 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har aldri hørt det ordet på svensk, men på dansk betyr "sej" at man er kul, fantastisk, imponerende, tøff... Det er udelt positivt. Lykke til med svensken Takk, vi skriver og flørter. Jeg tok dette som en kompliment, men fant ikke ordet i min svenske ordbok . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #7 Del Skrevet 7. desember 2010 Seig betyr ingenting på svensk fikk jeg fortalt av en svenske, så var vel sexig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå