mariss Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 I slutten av november ble det kjent at Prins William og Kate Middleton var blitt forlovet. Hva syntes dere om det? Tror dere Kate vil bli en god rollemodell for Englands nasjon? Jeg har veldig sansen for begge to, og syntes Kate virker som en veldig jordnær, oppegående og ekte dame. Ellers er hun jo slående vakker!
Gjest Dainty Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Ellers er hun jo slående vakker! Her er jeg helt uenig. I mine øyne er hun en temmelig ordinær dame, og det er ingenting galt i det. Hun kler seg fint, ser alltid velstelt og ordentlig ut. Hun har et flott hår. Utover det er det ingenting slående ved utseendet hennes. Ikke at det betyr noe i den store sammenheng, selvsagt - men det er interessant hvordan britisk media hauser opp "the stunning Kate Middleton!" for å konstruere en figur som allmuen har lyst til å se opp til og lese om. Svært likt måten Diana ble opphauset i sin tid.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Heldig for Kate at hun er slående vakker, så nådeløs som den britiske pressen kan være. Husker fortsatt hvor mye tyn stakkars Fergie fikk, for at hun ikke var tynn og fiks nok da hun var gravid! Ellers gleder jeg meg til kongelig bryllup.
sjøstjerna Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Veldig koselig! Har ringet rundt 29. april i kalenderen, hehehe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå