Gå til innhold

Mette Marit?


Azi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hva har Sven O sin oppførsel å gjøre med Kronprinsessens sin graviditet??? :roll:

Og hvorfor er det "synd på" Marius fordi han skal bli storebror?

Jeg kjenner mange barn som har "overlevd" dette jeg.............. hvorfor skal ikke han bli sjalu av og til da??? Det er jo helt normalt for andre barn..............

Synes dere er så idiotiske mange ganger jeg............. Ser dere ikke sjøl hvordan dere driter dere ut???!?!?!? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har Sven O sin oppførsel å gjøre med Kronprinsessens sin graviditet???

Ingenting, hvis du faktisk hadde lest tråden, og ikke bare de to siste innleggene hadde du fått med deg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ser vel jeg også det - men skjønner ikke hvorfor du drar inn bestefaren i denne diskusjonen.................. og "drittkastingen" forøvrig starter på 1. side med mangel på sjarm og stakkars Marius.

Fy faen hvor idiotisk dere oppfører dere! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Marius, som de fleste andre barn, kommer til å bli glad for en søster eller bror. Tror også, som Glitterchick sier, at Marius etter hvert kommer til å prise seg lykkelig over at han ikke er kongelig.

Jeg er forresten ikke overbevist om at Haakon og Mette-Marits barn noensinne kommer til å sitte på tronen, jeg... Klart h*n blir arving, men kanskje monarkiet er borte før den tiden kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har Sven O sin oppførsel å gjøre med Kronprinsessens sin graviditet???   :roll:  

Og hvorfor er det "synd på" Marius fordi han skal bli storebror?

Jeg kjenner mange barn som har "overlevd" dette jeg.............. hvorfor skal ikke han bli sjalu av og til da???  Det er jo helt normalt for andre barn..............  

Synes dere er så idiotiske mange ganger jeg.............   Ser dere ikke sjøl hvordan dere driter dere ut???!?!?!? :klø:

Hva er det du skal fram til egentlig ? Det oser jo praktisk talt sinne og frustrasjon av innleggene dine.....

Råder deg til å lese alle innleggene en gang til jeg, og så ser du at vi ikke er så idiotiske som du tror.

Makan :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kanskje, kanskje klarer MM å angersjere slik at store bror får være med på samme opplegge som framtids dronningen eller kongen vår. Kanskje de kan dele på oppgaven. Kanskje lille Marius kan få oppleve at han er en av dem han også. Ikke bare en vanlig gutt for at han har en annen far.

Selvom han er eldst så er han ikke Prins engang..

Marius har jo trossalt andre besteforeldre. En morfar som er faktisk mer i Seog hør enn ham selv. Og en onkel som ska i fengsel. Flottings.

Her er det mange misforståelser ut og går!!!

1: MM kan ikke engasjere slik at marius får være med på samme opplegg som babyen. Babyen er kongelig( dvs. barn av kongelig) mens marius ikke er. Marius får ikke vinke fra balkongen, han er ikke kongelig. Marius blir ikke invitert til kongelige brylluper i europa. Selv om moren er blitt kongelig, er det ikke automatikk i at barnet blir det, i hennes tilfelle har HUN fått tittel, og ikke barnet, hun har fått det i kraft av at hun giftet seg. Marius er samme gutten som før.

2: Marius kan ikke dele på en konge/dronning-gjerning med babyen.. ærlig talt, det er en enmannsjobb.

3: Marius er ikke Prins fordi han ikke er sønn av kongelige.

4: Og det med morfar i Seog Hør, og onkel i fengsel.. vel de er jo da slekninger av MM og ikke faren til marius (hint: MORfar) så babyen er akkurat like mye i slekt med dem som marius er..

Jeg skjønner ikke hvorfor det er synd på marius. Marius er en liten gutt som har det veldig bra, han får god omsorg av far, mor og stefar. Han har det bedre enn de fleste barn i Norge økonomisk sett, han får være med og oppleve veldig mye. Man kan like gjerne argumentere for at ALLE barn i norge burde får prins- og prinsessetittel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mange misforståelser ut og går!!!

1: MM kan ikke engasjere slik at marius får være med på samme opplegg som babyen. Babyen er kongelig( dvs. barn av kongelig) mens marius ikke er. Marius får ikke vinke fra balkongen, han er ikke kongelig. Marius blir ikke invitert til kongelige brylluper i europa. Selv om moren er blitt kongelig, er det ikke automatikk i at barnet blir det, i hennes tilfelle har HUN fått tittel, og ikke barnet, hun har fått det i kraft av at hun giftet seg. Marius er samme gutten som før.

2: Marius kan ikke dele på en konge/dronning-gjerning med babyen.. ærlig talt, det er en enmannsjobb.

Ironi kjære VesleBråka, ironi er fin ting ;)

Ellers så kommer Marius ikke til å være liten gutt resten av livet. Han kommer nok til å bli en ungdom og en man også etterverdt. Ingen av oss kan vite nå hvordan han kommer til å bli og hvordan han kommer til å tenke...

Men jeg gidder ikke å gjenta meg selv mer...

Har alt for vondt i hodet nå :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om Mette Marit er gravid, trenger vi ikke lese om hvor mye magen hennes har vokset i hver utgave av Se & Hør. Mette Marit er et menneske, med behov for privatliv.

Det er klart at vi her i Norge er opptatt av hennes graviditet og kommende barn, men det er likevel grenser for hvor mye media skal opplyse oss om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud er det mulig. Den tråden her startet med et spørsmål om hvorfor det stod så lite i avisene om MMs graviditet. Og endte altså med "trenger vi å lese så vanvittig mye om den voksende magen?"

Jeg er royalist, og jeg synesintervjuet i Dagbladet var et godt stykke håndtverk fra journalistens side... Fordi jeg for første gang fikk lese et intervju med MM der man får følelsen av å få vite litt mer om henne. Og hun virker som en hyggelig og klok dame.

Jeg støtter valget av MM... fordi jeg mener at også kongelige skal få gifte seg med den man elsker. Og jeg tror faktisk kronprinsen kjenner henne mye bedre enn meg. Dessuten tror jeg på å gi folk en sjanse til. Jeg tror ikke verden er så svart/hvit at mennesker som har gjort dumme ting (i ung alder) aldri kan endre seg.

Jeg har gjort mange dumme ting, og jeg er sjeleglad for at jeg ikke blir hengt og stemplet ut fra det.

Synes ikke man skal stille høyere krav til andre (selv om de er kongelige)enn man ville være i stand til å møte selv.

nemlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. pussig nok nble jeg veldig lettet over at mettemarit skal ha barn. før det var det jo maud angelica som lå først på lista som tronarving i den generasjonen... og herregud, om hun arver aris talegaver og generelt dandyfiserte holdning er det grunn god nok til å innføre republikk på kort varsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ironi kjære VesleBråka, ironi er fin ting ;)

Ellers så kommer Marius ikke til å være liten gutt resten av livet. Han kommer nok til å bli en ungdom og en man også etterverdt. Ingen av oss kan vite nå hvordan han kommer til å bli og hvordan han kommer til å tenke...

Jadda, bare hevd at du brukte ironi i etterkant når du selv innser misforståelsene dine. For all del, bare skyld på meg.

Uansett om du synes Marius skal bli tronarving og prins også, så er nå en gang monarkiet slik at den jobben krever blodsbånd. Jeg kan tenke så mye jeg vil at jeg vil også være tronarving, men det hjelper ikke særlig. Marius er en heldig gutt som har det bra i en familie som setter stor pris på ham og tar godt vare på ham. Han har det helt topp. Jeg tror han vil være glad for lite oppmerksomhet hvis mulig, og ikke ønske seg mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, bare hevd at du brukte ironi i etterkant når du selv innser misforståelsene dine.

Hvis du har store problemer med å tro på hva jeg har å si.. så kan du bare la være å diskutere med meg....

Det er ikke vits i å bruke energien sin på ei man ikke tror noe på vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...