Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke hun gravid?

Hører ingenting om det ihvertfall.. synes det var mer "snakk" overalt når det gjaldt Märtha enn MM...

Eller er det bare jeg som har lukket ørene for slik? Eller har jeg mistforstått at hun er gravid?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Joda hun er gravid, men det er vel grenser for hvor mye de kan skrive om magen hennes da. Er jo en stund til hun skal ha, og jeg er nå bare glad til at det ikke står side opp og side ned med hennes graviditet

Gjest Anonymous
Skrevet

Joda hun er gravid hun, men det er egentlig ikke så voldsomt mye snakk om det i mediaene nei. Hørte en liten reportasje om det på tv'en her om dagen, hvor Haakon sa han skulle være med på fødselen.

Skrevet
Joda hun er gravid, men det er vel grenser for hvor mye de kan skrive om magen hennes da. Er jo en stund til hun skal ha, og jeg er nå bare glad til at det ikke står side opp og side ned med hennes graviditet

:ler:

men jeg har hørt eller lest så lite (ingenting) så jeg begynte å lure om jeg hadde lest feil, om hun i hele tatt er gravid.

Så da er hun gravid ja.. Hmm lurer på hvordan lille gutten hennes vil ta dette her.. stakkas liten gutt :-?

Skrevet

Det er artikkel i dagbladet eller var det VG idag (nett) om MM og hennes graviditet, hun skal til russland snart og de spekulerte veldig på hvorvidt hun som er gravid kan fly osv. Fryktelig god artikkel, not , påskudd til å lime inn bilde..

Skrevet

I Aftenposten vet ikke kronprinsen om han skal være med på fødselen. I VG skal han være med på fødselen. Dagbladet har også en artikkel fra samme happening i går... Sikkert de fleste andre aviser også...

Nå som magen begynner og bli større får vi sikkert høre mer og mer om den også :blunke:

Gjest sexysadie
Skrevet

Hun er bra pen nå som hun går gravid.

Skrevet
Hun er bra pen nå som hun går gravid.

Bilde?!

Gjest Anonymous
Skrevet

Like greit det ikje står någe, eg har mysta heile respekten for kongefamilien itte mette marit å ari kom inn. Spesielt mette marit..

Hun er ikke spesiell på noen måte, og hun har utstråling som en euro palle

Skrevet

Så da er hun gravid ja.. Hmm lurer på hvordan lille gutten hennes vil ta dette her.. stakkas liten gutt :-?

øhhh, er det synd på sønnen hennes fordi han skal få en bror eller søster?

Hvorfor det?

Skrevet

Tusen takk Diva for linkene.

Hvorfor jeg synes synd på lille gutten.

Fordi.. det kommer til å være så mye fokus på nye barne pluss framtids konge eller dronning. Ikke nok med at han har vært enebarn og han har fått full oppmerksomhet. Men nå ska det komme en Prins eller Prinsesse.

Tror neppe det blir lett.

Det er ikke lett en gang for vanlige familie som får barn. Første barnet blir sjalu og forvirret. Hva med nå da? Hele norges befolking kommer til å fokusere på nye barnet og ikke ham.

Nei ikke lett situasjon. Stakkas liten gutt sier nå jeg bare

Skrevet
Like greit det ikje står någe, eg har mysta heile respekten for kongefamilien itte mette marit å ari kom inn. Spesielt mette marit..

Hun er ikke spesiell på noen måte, og hun har utstråling som en euro palle

I motsetning til deg kjenner (kjente) jeg henne og kanskje uttale meg der....I motsetning ti deg antar jeg.... :wink:

Skrevet

Det er ikke lett en gang for vanlige familie som får barn. Første barnet blir sjalu og forvirret. Hva med nå da? Hele norges befolking kommer til å fokusere på nye barnet og ikke ham.

Nei ikke lett situasjon. Stakkas liten gutt sier nå jeg bare

Langt i fra alle storesøsken blir sjalu på nyankomne småsøsken, så jeg ser ikke helt problemet. Dessuten tror jeg nok Marius fremdeles kommer til å få mye oppmerksomhet, han er jo fortsatt med i familien.

At det i utgangspunktet er kjipt å være med i en kongefamilie er jeg enig i, men ikke at det er noe kjipere når man får ett søsken. Kanskje til og med bedre, for man har noen å dele opplevelser og erfaringer med etterhvert.

Skrevet

Langt i fra alle storesøsken blir sjalu på nyankomne småsøsken, så jeg ser ikke helt problemet. Dessuten tror jeg nok Marius fremdeles kommer til å få mye oppmerksomhet, han er jo fortsatt med i familien.

At det i utgangspunktet er kjipt å være med i en kongefamilie er jeg enig i, men ikke at det er noe kjipere når man får ett søsken. Kanskje til og med bedre, for man har noen å dele opplevelser og erfaringer med etterhvert.

Sier ikke at det er kjipt å få søsken! Langt i fra..

Det jeg sier er, det kommer til å bli vanskelig å ikke få samme oppmerksomheten som lille bror eller lille søster kommer til å få.

Kanskje du forstår meg bedre når de blir eldre og store bror er og blir ingenting kongelig.

Mens lille søster eller lille bror blir Norges Framtid.

Men kanskje, kanskje klarer MM å angersjere slik at store bror får være med på samme opplegge som framtids dronningen eller kongen vår. Kanskje de kan dele på oppgaven. Kanskje lille Marius kan få oppleve at han er en av dem han også. Ikke bare en vanlig gutt for at han har en annen far.

Selvom han er eldst så er han ikke Prins engang.. Mens mamma er selve dronning og lille søster eller lille bror er Prinsesse eller Prins. H*n ska bli Norges framtid... Mens lille Marius er ingenting(kongelig). Uten at han kunne ha velgt det sjøl engang.

Trist.... men men kanskje lille Marius blir en god kar som ikke tenker slik. Kanskje han tenker heller på sin lille søs/bror. Og vil heller at h*n ska være 2barnebarne.Og at h*n ska få all æren og h*n ska bli Norges framtids.

Marius har jo trossalt andre besteforeldre. En morfar som er faktisk mer i Seog hør enn ham selv. Og en onkel som ska i fengsel. Flottings.

Gjest Anonymous
Skrevet

Rørende med denne omsorgen for Marius!

Skrevet
Rørende med denne omsorgen for Marius!

:tunge1:

Skrevet

Kan tenke meg at Marius syns det er helt toppers jeg, å få vær russ i fred, å dra på fest i fred osv. som en lillesøster/bror ikke får. dessuten vil jo Marius være en "a-kjendis" selv om han ikke er kongelig, og tipper han vil få mer enn nok oppmerksomhet fremover, selv om han ikke er kongelig.

Syns det er verre med bestefaren som oppfører seg som en PR-kåt dust som er kjip med både Marius og Mette-Marit og påstår at "akk, så synd det er på han". Hadde det vært min pappa hadde ikke jeg heller ønsket noe kontakt med ham.

Uansett, mye kan skje med kongehuset frem mot Håkons og Mette-Marits barn evt. overtakelse av tronen. Kanskje vi blir republikk?

Skrevet

Kanskje vi blir republikk?

Kanskje det... kanskje det... Vi får nå se :)

Angående bestefaren er jeg så enig med deg...

Skrevet

Synd det med Sven O. Han har ødelagt mye tror jeg. Han kontakter jo media hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...