Gå til innhold

Operere seg nedentil..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Saken er den at jeg er meget unormal nedentil. Jeg er 24, har et flott liv med gode venner, ..men.. Jeg tør ikke tenke tanken på å binde meg. Jeg er redd for at noen skal se hvordan jeg er.. De to første kjærestene mine har sagt at jeg var unormal, stygg der osv...

De ytre kjønsleppene er store, henger ned.. Jeg kan ikke gå i bikini, trange bukser.. Dette ødlegger hele hverdagen så jeg har vurdert å oppsøke lege for å kunne operere..

Noen som har gjort det, erfaringer? Evt hvor i Norge gjør man det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cathrine
Skrevet

Saken er den at jeg er meget unormal nedentil. Jeg er 24, har et flott liv med gode venner, ..men.. Jeg tør ikke tenke tanken på å binde meg. Jeg er redd for at noen skal se hvordan jeg er.. De to første kjærestene mine har sagt at jeg var unormal, stygg der osv...

De ytre kjønsleppene er store, henger ned.. Jeg kan ikke gå i bikini, trange bukser.. Dette ødlegger hele hverdagen så jeg har vurdert å oppsøke lege for å kunne operere..

Noen som har gjort det, erfaringer? Evt hvor i Norge gjør man det?

Jeg hadde en slik operasjon nå i juni,det gikk kjempe flott og reslutatet er så utrolig mye bedre enn hva det var. Jeg måtte først til fastlegen min og få en henvendelse videre til en spesialist, deretter fikk jeg time hos Gynekologen på Haukeland og hun måtte se på problemet før hun videre vurderte saken med noen kirurger. Jeg hadde problemer med å gå, ha på meg truse, bukse osv. Dette probelemet er nå helt vekke og jeg anbefaler deg og kontakte en lege, jeg fikk dette dekket av staten fordi det var ett helsemessig problem.

Håper du fikk svar på noen av spørsmålene dine :) Klem !

Skrevet

For det første så er det helt normalt å ha større indre kjønnslepper enn de ytre. At de henger ned noen cm er ikke uvanlig.

Plager det deg fysisk så kan du kanskje få dekket en operasjon, men tenkt deg nøye igjennom først.

Det høres ut for meg som du har vært sammen med noen veldig umodne gutter.

Det finnes flere tråder her på forumet om akkurat dette temaet, søk opp og les om alle de som har store kjønnslepper og de som (guttene) som faktisk liker det godt!

Skrevet

Du har ikke møtt en god mann enda. Jeg har hørt om andre kvinner som har opplevd å bli snakket stygt til av andre menn i forhold. Det er bare det at slike menn må du aldri finne på å være i lag med. De driter oppi deg, og ønsker deg heller ikke det beste. Finn en mann som elsker deg slik du er :klemmer:

Skrevet

Siden det plager deg ville jeg gjort som Cathrine, gå til legen og hør om det er muligheter for å operere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...