AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Om du skulle se en "kaffevenn" naken en eller annen gang, hva vil du egentlig da huske best? Vil du huske det mer hvis kroppen var mest "anderledes", uten eller med kjønnshår, tatovering på puppene, stor tiss, eller ett eller annet? Hvordan gjør man seg mest mulig anonym naken? Eller er du den som ikke ville brydd deg i det hele tatt og nesten mer eller mindre tenkt "næ, var h*n naken, det la jeg ikke merke til" ? Spør egentlig bare for nysgjerighetes skyld. Har ikke noen planer om å vandre naken bort til naboen.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Om du skulle se en "kaffevenn" naken en eller annen gang, hva vil du egentlig da huske best? Vil du huske det mer hvis kroppen var mest "anderledes", uten eller med kjønnshår, tatovering på puppene, stor tiss, eller ett eller annet? Hvordan gjør man seg mest mulig anonym naken? Eller er du den som ikke ville brydd deg i det hele tatt og nesten mer eller mindre tenkt "næ, var h*n naken, det la jeg ikke merke til" ? Spør egentlig bare for nysgjerighetes skyld. Har ikke noen planer om å vandre naken bort til naboen. Husker da fettet, valkene og mannens store mage, henge"pupper" og liten tiss.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Jeg ville husket det om de har stor busk eller hengemage.
Gjest *smak* Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Jeg ville husket om de hadde rødt hår (det er jo kroppen det også) og om de er korte og smalskuldret..
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Ville ha husket om de var skallet og rynkete - og hadde hengerumpe og hengekropp...
Gjest imli Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Når eg ser folk nakne (t.d i fellesdusjar), er som regel laus hus/valkar det eg legg merke til, viss eg legger merke til noko.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Definitivt kjønnsorganene. Husker spesiellt en naken kvinne som hadde vanvittig store, indre kjønnslepper som hang og slang som to kjøttslintrer. 1
Gjest Sommertid Skrevet 6. desember 2010 #8 Skrevet 6. desember 2010 Jeg tror ikke jeg hadde lakt merke til noe spesielt egentlig, så sant de ikke hadde en eller anen stor uvanelighet på kroppen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #9 Skrevet 6. desember 2010 Definitivt kjønnsorganene. Husker spesiellt en naken kvinne som hadde vanvittig store, indre kjønnslepper som hang og slang som to kjøttslintrer. Det er jo disse bifflagrende kjøttstrimlene en husker når alt skal oppsummeres. Og grytelappene av noen store, hengete "pupper" (loffdeig som strekker seg nedover). 1
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. desember 2010 #10 Skrevet 6. desember 2010 Bruker mye tid i svømmehaller, og av høflighet ser jeg skjelden direkte på disse fremmedes kropper. Men jeg legger merke til hengepupper i blandt
Knitcat Skrevet 6. desember 2010 #11 Skrevet 6. desember 2010 Er det slik at vi legger mest merke til det hos andre (altså helt normale mennesker), som vi er mest misfornøyde med hos oss selv?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. desember 2010 #12 Skrevet 6. desember 2010 Er det slik at vi legger mest merke til det hos andre (altså helt normale mennesker), som vi er mest misfornøyde med hos oss selv? Hmm, jeg er absolutt ikke misfornøyd med puppene mine! Men jeg gruer meg jo til å få hengepupper, så det ligger jo noe der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå