Miss Desiree Skrevet 6. desember 2010 #1 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 6. desember 2010 #2 Del Skrevet 6. desember 2010 Framfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 6. desember 2010 #3 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) eller framom, framanfor eller føre. Endret 6. desember 2010 av Ms. Raggsokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 6. desember 2010 #4 Del Skrevet 6. desember 2010 Framfor? Tror du kan bruke foran og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 6. desember 2010 #5 Del Skrevet 6. desember 2010 Tror du kan bruke foran og. Tror faktisk ikke det. Fant det ikke i ordboka heller. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Desiree Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvilket av dem passer best inn: Eg stillar meg (foran) sjukesenga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 6. desember 2010 #7 Del Skrevet 6. desember 2010 Du kan forresten bruke føre, "eg stillar meg føre senga". Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 6. desember 2010 #8 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvilket av dem passer best inn: Eg stillar meg (foran) sjukesenga. Du kan bruke det du vil.. Men det heter ikke "stillar" såvidt jeg vet, men "stiller". Kan ikke bare slenge på "-ar" på alt og da blir det automatisk nynorsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Desiree Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 6. desember 2010 Du kan bruke det du vil.. Men det heter ikke "stillar" såvidt jeg vet, men "stiller". Kan ikke bare slenge på "-ar" på alt og da blir det automatisk nynorsk Hehe, takk for den der sparte du meg for noen feil :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå