Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 (endret) eller framom, framanfor eller føre. Endret 6. desember 2010 av Ms. Raggsokk
Gjest Silvermist Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Framfor? Tror du kan bruke foran og.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Tror du kan bruke foran og. Tror faktisk ikke det. Fant det ikke i ordboka heller. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi
Miss Desiree Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2010 Hvilket av dem passer best inn: Eg stillar meg (foran) sjukesenga.
Gjest Silvermist Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Du kan forresten bruke føre, "eg stillar meg føre senga". Min lenke
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 6. desember 2010 #8 Skrevet 6. desember 2010 Hvilket av dem passer best inn: Eg stillar meg (foran) sjukesenga. Du kan bruke det du vil.. Men det heter ikke "stillar" såvidt jeg vet, men "stiller". Kan ikke bare slenge på "-ar" på alt og da blir det automatisk nynorsk
Miss Desiree Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2010 Du kan bruke det du vil.. Men det heter ikke "stillar" såvidt jeg vet, men "stiller". Kan ikke bare slenge på "-ar" på alt og da blir det automatisk nynorsk Hehe, takk for den der sparte du meg for noen feil :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå