Gå til innhold

Laseroperasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Har lurt på å ta laseroperasjon av øya da jeg er lei av å gå med briller, og ikke får godt nok syn med linser lenger.

Noen som har noen tips om steder som er billige og bra? Eller steder jeg bør holde meg unna?

Har hørt at dette er billigere i sverige, noen som vet noe om dette? evt har noen linker? prøvde å google, men fant bare norske sider...

bør i hedmark på østlandet, så kan godt hende det er like lettvindt å ta det i sverige..

om det ikke er billigere i utgangspunktet, så sparer jo temmlig mye bare på kursen om prisen er "den samme" i sverige som her...

ellers noen innvendinger eller tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min tok sin laseroperasjon på Memira og var veldig fornøyd med dem. De har klinikker flere plasser i landet, også østlandet.

Skrevet

ingen som vet noe om svenske klinikker??

Skrevet

Samboeren min tok laseroperasjon på Argus (dyrt, men veldig bra!). Legen min sier også at hun alltid henviser pasienter dit. Dagene etter operasjonen gjorde det så vondt at han bare lå stille, men nå ser han som en hauk :)

Skrevet

Vil man alltid få perfekt syn, eller stilles det bare ned så og så mange grader? Jeg er -6, men skulle gjerne kommet ned i 0

Skrevet

Hva koster en sånn her operasjon? :)

kommer helt ann på hva slags syn du har....

Vil man alltid få perfekt syn, eller stilles det bare ned så og så mange grader? Jeg er -6, men skulle gjerne kommet ned i 0

tror nok ikke de opererer hvis ikke de vet at de får det til å bli helt bra. Det er vel målet med forundersøkelsene alle må til..

er ikke alle klinikker som tar oss som har litt styrke, men hvis ikke det er mye anna med øya dine vil jeg tro du finner noen som kan fikse dette!

men kommer jo også litt ann på alder da, såkalt "gammelmannssyn" kan jo komme uansett operasjon eller ikke...

Skrevet

kommer helt ann på hva slags syn du har....

tror nok ikke de opererer hvis ikke de vet at de får det til å bli helt bra. Det er vel målet med forundersøkelsene alle må til..

er ikke alle klinikker som tar oss som har litt styrke, men hvis ikke det er mye anna med øya dine vil jeg tro du finner noen som kan fikse dette!

men kommer jo også litt ann på alder da, såkalt "gammelmannssyn" kan jo komme uansett operasjon eller ikke...

Er nok ikke veldig gammel nei, fyller snart 19, men det er jo utrolig plagsomt å være så nærsynt -.-

Skrevet

skjønner deg godt!

mange syns det er dyrt, men det sparer man kjapt inn igjen.

men det som er da vi er så unge så forlanger de at vi skal ha hatt stabilt syn en stund da. for at ikke resultatet av operasjonen skal være bra bare en liten stund...

Skrevet

skjønner deg godt!

mange syns det er dyrt, men det sparer man kjapt inn igjen.

men det som er da vi er så unge så forlanger de at vi skal ha hatt stabilt syn en stund da. for at ikke resultatet av operasjonen skal være bra bare en liten stund...

[/quote

Ja, husker øyelegen min fortalte meg at man måtte ha hatt stabilt syn en stund. Mitt syn gikk akkurat fra -5.50 til -6 på bare en måned, så jeg lurer på hvor nærsynt jeg ender opp før det stanser..

Skrevet

Memira har jo delbetaling, det har sikkert flere andre aktører også. De forstår jo at man ikke kan bla opp flere titalls tusen helt uten videre. :jepp:

Skrevet

har hørt at det er mye billigere i sverige, så lurte på om noen hadde noen linker til klinikker der?

uansett om det er samme pris vil man jo spare endel på kursen...

vet at godtsyn.no har klinikker der, men de er ikke aktuelle for meg, da jeg har for dårlig syn til at de vil operere meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...