Gå til innhold

Vondt i hodet

Fremhevede innlegg

Gjest Kristine
Skrevet

Hei.

De siste tre dagene har jeg hatt mild feber og hodepine. I dag er feberen borte, men jeg har fortsatt vondt i hodet, og særlig når jeg flytter blikket til sidene. Når jeg titter til siden blir jeg veldig ør og uvel. Er litt bekymret, for jeg har aldri vært borte i det før. Noen som vet hva det er, eller har opplevd det samme selv?

Takk for hjelp på forhånd

Mvh

Kristine (25 år)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg hatt flere ganger, men aldri tenkt mer over det oppigjennom åra..

Det er som du sier, føles som at det er utifra hvor mye man vrir øynene/hvilken retning man ser, så gjør det vondt. Rart! Jeg ve tikke hva det er men jeg har det selv dann og vann!

Gjest Kristine
Skrevet

Noen som vet hva dette kan være? Det er tredje dag jeg blir ør og får vondt i hodet av å flytte blikket til en av sidene..

Skrevet

Kan være bihulebetennelse. :) Da får man ofte vondt om man kikker opp/ned/til siden. Det kan jo sitte i en stund etter evt forkjølelse osv har gitt seg.

Gjest Kristine
Skrevet

Takk, har nå lest meg opp på bihulebetennelse, og har alle symptomer. Da vet jeg i allefall hva det er:)

Men jeg fant ikke ut hvor lenge jeg må regne med å være syk?

Skrevet

Varierer vel hvor lenge det varer. Men om det ikke gir seg snart, bør du jo ta en tlf til legen. :) Det kan jo behandles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...