Gå til innhold

Dagene til CocoPiaf


CocoPiaf

Anbefalte innlegg

..startet en dagbok, men det blir dessverre ikke fulgt opp.. Prøver en annen gang igjen :popcorn:

Endret av CocoPiaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte jeg skulle skrive litt om meg selv her og - om noen er nysgjerrig på hva type person jeg er :sjenert:

Jeg er en veldig typisk "husmor" om man kan si det. Eneste jeg mangler er barna :fnise:

Er veldig glad i å rydde og vaske. Ikke minst å lage mat og bake. Om det kommer noen som kommer overraskende på besøk - så har jeg alltid noe å servere. Jeg elsker å ta vare på andre og være en host. :) Ikke minst ha middagen klar til mannen når han kommer hjem fra jobb!

Er litt gammeldags når det gjelder kjønnsroller.

Jeg liker at kvinnen gjør de huslige ting, mens mannen er mer arbeidende og gjør det mer fysiske.

Men det er ikke slik at jeg mener ALLE skal ha det slik. Liker det bare i mitt eget hjem :)

Mitt største idol er Gabrielle "Coco" Chanel, også er jeg veldig glad i Edith Piaf.

Dermed har jeg CocoPiaf som nick her på Kvinneguiden. :hjerte:

Har en veldig klassisk stil. Jeg setter alltid opp håret, og går for det som er enkelt og feminint.

Er en liten TV-slave.. :sjenert: det er nesten flaut

Men hadde jeg kunne valgt så hadde ikke TV engang eksistert! Slik at folk har et litt mer forhold til hverandre som ikke er gjennom teknologi.

Samboeren min er bestekompisen til mitt søskenbarn.

Jeg møtte ham via at han bodde med søsteren min i et år (som venner).

Det var kjærlighet ved første blikk! 1 år etter vi først møttes - kjøpte vi oss leilighet i Oslo.

Her stortrives jeg!

Det er litt snodig at sambo har vært hos mine besteforeldre og slektninger før jeg ble født :rødme:

Her er da litt om meg, om ingen bryr seg så er det greit! Koste meg med å skrive jeg :)

Ha en fin dag, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye muligheter :yvonne:

-18 grader ute, sambo jobber ute! Brrr, huff :lete: heldigvis ikke mye vind, og det er sol! :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...