Gå til innhold

Liste liste, er d lov å gå her???


Mitsi

Anbefalte innlegg

*Hvisker* Er d noen her, ingen.. da lister jeg meg inn for å se meg litt rundt.

ÅÅÅÅ for et deilig basseng, d hadde vært deilig md en dykkert, men d får bli..

Jøss, en flaske pærebrus...

Lurer på om noen merker at jeg smaker litt, jeg har stått å lurt så lenge på utsiden, guuud så spennende d er å lure rundt her litt. D virker nå ganske hyggelige disse englene, så jeg tror ikke noen kapper hodet mitt om jeg tar en slurk.

*Tar en stooor slurk*

AAA deilig.

Jeg har mistet helt konsentrasjonen på jobb, kanskje den er blåst hit, jeg får lete mens jeg utforsker dette steder.

*Snuser i buskene, kikker rundt går lenger og lenger og leng og len og le og l.......*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Koselig å se deg. Er du ny her?

Du vet ikke om du har lov å være her?

tull og tøys. Klart du er velkommen.

Har du ikke lyst å kunne være her oftere?

Du har det ja, det var det jeg viste.

Kom nå så hilser vi på væren og så ordner hun dette.

VÆÆREN! hvor er du?

Hun er sikkert i lysthuset.

Jeg kan gi deg en omvisning så lenge.

Ta med deg noen bamsemums så går vi.

Gir SiBa en god klem før vi tusler mot gullskogen. Vi lånte noen sykler så slipper vi å gå hele veien icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HSMP!!

Så koselig. Jeg er ikke helt ny på KG, men har stått mye i buskene og tittet lengselsfult, har ikke turt helt å vise meg.

Noen dager har jeg fått så store latterkick av disse engleanfalla, men da her jeg løp slik at ingen hører meg.

Idag fant jeg ut at jeg hadde mistet konsentrasjonen på jobb, og her var det veldig stilt, så da benytte jeg sjansen. Men du tok meg jo på fersken (er litt glad for det da)

*Hopper på gullsykkelen, lurer med meg resten av pærebrusen, og trør i vei med et stor glis icon_smile.gificon_smile.gificon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du vil bli engel du også.

Hva slags engel vi du bli da?

Skal vi gå å plukke gullepler? De er så gode nå. Nam, nam.

Og etterpå stikker vi innom menighetskontoret og ser om vi finner væren så hun kan få deg i systemet.

Hva sier du om det?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, SiBa!

Det aner meg at du har lyst til å bli en av oss! Du er hjertelig velkommen, ser du!

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.... det var jo ikke derfor jeg kom da

*ser ned, påtatt skjenert*

Men hvis dere absolutt vil ha meg med, så kan jeg godt de da..

Jeg er veldig flink med tall og regnskap, hvis jeg bare finner igjen konsentasjonen min, den har vært borte i hele dag. UFFF

Kanskje kan jeg hjelpe til å holde regnskap over pærebrus og ekno, kylling, ris, og diverse andre ting engler er avhengige av??? Slik at det ikke plutselig er tomt mener jeg.... Det ville jo være trist.

Jeg bor jo østen for sol og vestenfor måne, så eventyr er jeg god på. Kjenner Askeladden personlig (kan tro han er sexy, men ikke si det til noen).

Hvis du gidder Væren kan du jo se om du finner behov for meg et sted i menigheten, men du trenger ikke

*påtatt skyhet igjen*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...