AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 på trikken. Fant det nokså ubehagelig. Jeg og min sønn på 12 år hadde satt oss. Så kommer det plutselig en mann (alldeles ikke tiltrekkende) og setter seg mot oss. Kanskje han hadde fast plass der? Det var da også mange andre ledige plasser. Sitter der bare og stirrer på oss. Huff, jeg og min sønn treffer alltid på sånne "gærninger" når vi reiser sent på kvelden. Dvs etter kl. seks. Hvorfor tror folk at vi er så "imøtekommende"...Hater det, og synes slettes ikke noe om det. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Kjør selv neste gang, eller ta taxi. Man må tåle å ha passasjerer ved siden av seg ... 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Kjør selv neste gang, eller ta taxi. Man må tåle å ha passasjerer ved siden av seg ... Men det var jo flere andre ledige seter! Gleder meg til min sønn blir enda større og sterkere, han er ingen liten plugg nå heller.. 1
Gjest Sommertid Skrevet 5. desember 2010 #5 Skrevet 5. desember 2010 Hvorfor måtte du poengtere at han ikke var tiltrekkende? 4
afeio Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 Var problemet at mannen satte seg ved siden av deg? Eller var problemet at det ikke var en attraktiv mann? Sånn ettersom du spesifiserte at han ikke var det. Virker på måten du skriver som om det ikke hadde vært noe problem hvis han bare hadde vært fin å se på.
The Kitten Skrevet 5. desember 2010 #7 Skrevet 5. desember 2010 Ja, han var en skikkelig gærning! Han satte seg på trikken. Hvordan kunne han. 13
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #8 Skrevet 5. desember 2010 Det kalles vel kollektiv transport av en grunn, rett og slett fordi det er tilgjengelig for alle. Dere betaler for å være passasjer og i beste fall betaler for det ene sete dere sitter på. Da er de andre setene tilgjengelig for andre som måtte ønske å være med. Dersom dere ikke ønsker å ha fremmede mennesker nær dere får dere la være å reise kollektivt. Eventuelt flytte på dere dersom noen kommer nærmere enn dere ønsker.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #9 Skrevet 5. desember 2010 Du burde helt klart ringt politiet! Dette var uakseptabel oppførsel.
Gjest Katee Skrevet 5. desember 2010 #10 Skrevet 5. desember 2010 Men det var jo flere andre ledige seter! Gleder meg til min sønn blir enda større og sterkere, han er ingen liten plugg nå heller.. For da kan han banke opp alle de mindre attraktive mennene som setter seg ved siden av deg? 2
Christina_ Skrevet 5. desember 2010 #11 Skrevet 5. desember 2010 på trikken. Fant det nokså ubehagelig. Jeg og min sønn på 12 år hadde satt oss. Så kommer det plutselig en mann (alldeles ikke tiltrekkende) og setter seg mot oss. Kanskje han hadde fast plass der? Det var da også mange andre ledige plasser. Sitter der bare og stirrer på oss. Huff, jeg og min sønn treffer alltid på sånne "gærninger" når vi reiser sent på kvelden. Dvs etter kl. seks. Hvorfor tror folk at vi er så "imøtekommende"...Hater det, og synes slettes ikke noe om det. Du får slutte og ta trikken! Kjør heller hvis du anser det som et problem at andre mennesker setter seg
CafeLatte Skrevet 5. desember 2010 #13 Skrevet 5. desember 2010 (endret) Er mannen gal fordi han satt seg ned?Og hva har det med saken å gjøre at han var lite tiltrekkende? Sorry altså,men jeg synes ikke han er den gale her... Du er kanskje ikke så vant til å gå mye ut blant mennesker??For slike ting er normalt. Endret 5. desember 2010 av CafeLatte
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #14 Skrevet 5. desember 2010 Var problemet at mannen satte seg ved siden av deg? Eller var problemet at det ikke var en attraktiv mann? Sånn ettersom du spesifiserte at han ikke var det. Virker på måten du skriver som om det ikke hadde vært noe problem hvis han bare hadde vært fin å se på. Hadde vel uansett funnet det ubehagelig og merkelig. Man setter seg da ikke bare rett overfor totalt ukjente når det er flere andre ledige seter! Han var ikke spesielt attraktiv i mine øyne nei, så mere "psysisk ustabil" ut og det var det mest skremmende. Skjønner ikke hvorfor han satte seg der, men kanskje han prøvde å sjekke meg? Kanskje han syntes jeg passet til han? Kanskje han syntes vi så hyggelige ut? Kanskje han hadde fast plass? Kanskje han ville sjekke ut hva jeg og min sønn pratet om? Uansett. Man setter seg da ikke overfor totalt fremmede og stirrer på de! Selv om dere her inne finner det helt normalt, men det er vel grunn til at dere sitter her.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #15 Skrevet 5. desember 2010 Poenget var altså at han var lite tiltrekkende å se på? Så hvis det hadde vært en kjekk dannet herremann som satte seg der så hadde det alstå vært helt i orden? Tolker det i allefall slik av innlegget ditt. Du verden! Hva kan han for at du ikke fant ham atraktiv Når alt kommer til alt så hadde han like stor rett til å sitte der som at dere satt der dere gjorde. Dere hadde vel alle tre betalt for å være med.. Gud bedre! 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #16 Skrevet 5. desember 2010 på trikken. Fant det nokså ubehagelig. Jeg og min sønn på 12 år hadde satt oss. Så kommer det plutselig en mann (alldeles ikke tiltrekkende) og setter seg mot oss. Kanskje han hadde fast plass der? Det var da også mange andre ledige plasser. Sitter der bare og stirrer på oss. Huff, jeg og min sønn treffer alltid på sånne "gærninger" når vi reiser sent på kvelden. Dvs etter kl. seks. Hvorfor tror folk at vi er så "imøtekommende"...Hater det, og synes slettes ikke noe om det. Håper virkelig for din skyld at du tuller? Eller er du så sykt paranoid? Hjelpes..
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #17 Skrevet 5. desember 2010 For da kan han banke opp alle de mindre attraktive mennene som setter seg ved siden av deg? Ja, nettopp. Jeg blir bare penere og penere med årene. Får aldri sitte eller gå i fred!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #18 Skrevet 5. desember 2010 Hahahha du kødder nå? I så fall er det trist å se hvordan noen folk har blitt. Norge, og spesielt Oslo er et skikkelig kaldt sted. Og da mener jeg at det er kaldt og uhyggelig fordi mennesker er så lite imøtekommende, og rett og slett ikke tåler å sitte sammen med ukjente når man tar KOLLEKTIVtransport. Tenk deg om litt da..
The Kitten Skrevet 5. desember 2010 #19 Skrevet 5. desember 2010 Ja, nettopp. Jeg blir bare penere og penere med årene. Får aldri sitte eller gå i fred! Du er sikkert veldig vakker, men snill er du ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #20 Skrevet 5. desember 2010 Jeg annbefaler den anonymre brukeren til å kanskje skjule seg litt mer.Jeg vet hvem du er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå