Gjest Pet Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Har noen av dere som går på Levaxin opplevd tett nese som en bivirkning? Nå har jeg hatt tidvis tett nese i flere måneder, nesten like lenge som jeg har tatt Levaxin. Kan det ha en sammenheng? Hvilke andre grunner kan det være til at jeg er tett i nesa uten å være forkjølet? Utrolig irriterende!
ashera Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Levaxin har ingen egentlige bivirkninger i seg selv, men tar du for mye, får du for høye stoffskifteverdier og plager knyttet til dette. Tett nese er ikke noe som forbindes med høyt stoffskifte. Jeg tipper du kanskje er allergisk mot et eller annet. At det kom akkurat når du begynte å ta Levaxin kan være tilfeldig.
Gjest Pet Skrevet 5. desember 2010 #3 Skrevet 5. desember 2010 Levaxin har ingen egentlige bivirkninger i seg selv, men tar du for mye, får du for høye stoffskifteverdier og plager knyttet til dette. Tett nese er ikke noe som forbindes med høyt stoffskifte. Jeg tipper du kanskje er allergisk mot et eller annet. At det kom akkurat når du begynte å ta Levaxin kan være tilfeldig. Ok, jeg tenkte meg vel egentlig at det ikke hadde noen sammenheng. Har aldri vært allergisk mot noe,men kanskje jeg bør få tatt en test.
Tulling Skrevet 5. desember 2010 #4 Skrevet 5. desember 2010 Uansett hva det kommer av er det nok en ide å ta en runde innom fastlegen.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har hatt både høyt og lavt stoffskifte over tid og jeg har aldri vært plaget med tetthet i nesa.
Gjest Mari Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har brukt levaxin i snart 6 år, og har aldri opplevd å bli tett i nesa av den. Lykke til med å finne ut hva det kan være. Kjedelig å være tett i nesa hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #7 Skrevet 7. desember 2010 Noen av stoffskiftemedisinene er med på å senke immunforsvaret, jeg var konstant forkjøla første vinteren jeg gikk på dem. Og må fortsatt være veldig nøye med å aldri gå våt eller frossen. Men spør legen din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå