Gå til innhold

Ditt favorittsted i matbutikken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er ditt favorittsted i matbutikken, eller den plassen du alltid må gå til å se?

For meg er det der potetgullet er. Må alltid se i gjennom der, drømme meg bort, selv om jeg uikke kjøper noe der også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferskvaredisken.

• Liker 1
Skrevet

Chipshylla! Defenitivt! Elsker Sørlands Chips med bare havslat. Kjøper aldri annen chips!

• Liker 1
Skrevet

Det var jo et artig spørsmål. :)

Jeg elsker å bake, så favoritten må nok bli hyllene med bakeartikler.

Ellers så er datteren min melkeintolerant, derfor er jeg ofte å finne ved hyllene med allergivarer. Siden jeg bor ved en stor matbutikk så er disse også veldig spennende.

Noen ganger har leg lyst til å lage en posesaus eller -suppe for lettvinthets skyld. Disse hyllene gjør meg imidlertid sur, for det er nesten ingenting der som ikke inneholder melk i en eller annen form. Arg!

Gjest Flowerbomb
Skrevet

Jeg står alltid lengst ved meieriavdelingen:p Er så mange gode yoghurter, biola og iskaffer.. Hva skal man velge!?!

• Liker 1
Skrevet

Bakevarene! Min store svakhet! :gjeiper:

Skrevet

Jeg hadde nær sagt "utenfor" for jeg synes det er innmari kjedelig å handle mat :fnise:. Når jeg tenker etter så er nok det stedet jeg bruker mest tid ved kjøttdisken. Jeg er ingen ivrig hobbykokk, men vil helst ha kjøttstykker med minst mulig fett og rester av sener (?) så jeg ser meg godt for før jeg velger hvilken pakke jeg skal ta.

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Hva er det for et spørsmål.... :sjokolade: ^^

Gjest Violently Happy
Skrevet

Grønnsaksavdelingen, meieriavdelingen og der hvor det står kaffe.

Gjest Blondie65
Skrevet

Hva er det for et spørsmål.... :sjokolade: ^^

:sjenert:

Sjokoladedisken og bladhyllen.

Skrevet

Hehe, morsomt spørsmål.

Jeg tilbringer gjerne litt tid ved kaffehylla, kun for å nyte lukten. Kjøper sjelden noe der.

Når det gjelder steder jeg faktisk kjøper noe fra - hmm. Det må nok bli uavgjort mellom frukt- og grønnsaksdisken og frysedisken. I sistnevnte finnes så mange gode grønnsaksblandinger, nydelige hvitløksbaguetter, og Noras rørte bringebærsyltetøy, som jeg nesten kunne prostituert meg for. Det er så godt at jeg blir helt henført :hjerte:

Frukt- og grønnsaksdisken er spennende fordi jeg bor ved en Eurosparbutikk som har mange eksotiske frukter og smaksrike grønnsaker. Nam!

Skrevet

snuskjøleskapet :sjenert: og fruktdisken.

Skrevet

Bake-kake-avdelingen og der hvor de har oliven og andre godsaker :)

Skrevet

Aaah. Det må vel være.. hmmm.. Youghurt og oste hylla. Og jeg kan stå en stund å kikke i ferskvaredisken. Tenke på hvilke herlige og andre retter jeg kan lage. Men ender alltid opp med den samme gamle kyllingfileen og den samme posen med grønnsaker. :murvegg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...