Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Haiangrep Sharm el Sheikh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, der skal jeg 18 desember :( Vil det si at det absolutt ikke er mulighet for å bade i sjøen?

Selvsagt kan du det. jeg kom nettopp hjem fra Hughada og hørte en del om det. Grunnen til at haien er i Sharm el Sheikh er frodi en del valdig smarte guider på båte begynnte å slenge ut lammekjøtt regelmessig for å tjene penger på å vise turister hai fra båten.

Haien trives ikke nær land og det går fint å bade så lenge du ikke har tenkt deg på noen veldig lang svømmetur på dypet.

Skrevet

Selvsagt kan du det. jeg kom nettopp hjem fra Hughada og hørte en del om det. Grunnen til at haien er i Sharm el Sheikh er frodi en del valdig smarte guider på båte begynnte å slenge ut lammekjøtt regelmessig for å tjene penger på å vise turister hai fra båten.

Haien trives ikke nær land og det går fint å bade så lenge du ikke har tenkt deg på noen veldig lang svømmetur på dypet.

Hvordan er der i Hurghada, mtp hai/fare for haiangrep?

Skrevet

Hvordan er der i Hurghada, mtp hai/fare for haiangrep?

Det var ingen hai verken å se eller å høre om i Hurghada, jeg vår både på snorkling, dykking og på båt.

Men noen snakket om at vi skulle være glad vi ikke var i Sharm el Sheikh da det var noen hai angrep der på den tiden og flere av hotellene i Hurghada tok imot uventede gjester pga hai angrep i Sharm el Sheikh.

Men herregud, come on folkens, hai finnes i havet, og man kan aldri vite sikkert hvor de er og når de angriper. Når de tar mennesker er det somregel grunnet provirring, når man surfer eller sitter i ring etter båt og lignende da haiene tror det er sel.

Skal alle være så hysteriske hadde det verken vært inboere eller turister i Australia, for å ta et eksempel.

Nyt livet og ikke bad med blødende sår eller lammekjøt i hånden på dypet, er mitt råd ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...