AnastasiaR Skrevet 30. desember 2010 #21 Skrevet 30. desember 2010 Huff, der skal jeg 18 desember Vil det si at det absolutt ikke er mulighet for å bade i sjøen? Selvsagt kan du det. jeg kom nettopp hjem fra Hughada og hørte en del om det. Grunnen til at haien er i Sharm el Sheikh er frodi en del valdig smarte guider på båte begynnte å slenge ut lammekjøtt regelmessig for å tjene penger på å vise turister hai fra båten. Haien trives ikke nær land og det går fint å bade så lenge du ikke har tenkt deg på noen veldig lang svømmetur på dypet.
MonThe Skrevet 3. januar 2011 #22 Skrevet 3. januar 2011 Selvsagt kan du det. jeg kom nettopp hjem fra Hughada og hørte en del om det. Grunnen til at haien er i Sharm el Sheikh er frodi en del valdig smarte guider på båte begynnte å slenge ut lammekjøtt regelmessig for å tjene penger på å vise turister hai fra båten. Haien trives ikke nær land og det går fint å bade så lenge du ikke har tenkt deg på noen veldig lang svømmetur på dypet. Hvordan er der i Hurghada, mtp hai/fare for haiangrep?
AnastasiaR Skrevet 9. januar 2011 #23 Skrevet 9. januar 2011 Hvordan er der i Hurghada, mtp hai/fare for haiangrep? Det var ingen hai verken å se eller å høre om i Hurghada, jeg vår både på snorkling, dykking og på båt. Men noen snakket om at vi skulle være glad vi ikke var i Sharm el Sheikh da det var noen hai angrep der på den tiden og flere av hotellene i Hurghada tok imot uventede gjester pga hai angrep i Sharm el Sheikh. Men herregud, come on folkens, hai finnes i havet, og man kan aldri vite sikkert hvor de er og når de angriper. Når de tar mennesker er det somregel grunnet provirring, når man surfer eller sitter i ring etter båt og lignende da haiene tror det er sel. Skal alle være så hysteriske hadde det verken vært inboere eller turister i Australia, for å ta et eksempel. Nyt livet og ikke bad med blødende sår eller lammekjøt i hånden på dypet, er mitt råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå