Gjest Tine Skrevet 5. desember 2010 #1 Skrevet 5. desember 2010 Hei! Jeg har hatt brun/svart mensen (og bare det) i ca 3-4 måner nå.. ikke noe friskt blod!! Er dette normalt? Har noen av dere opplevd dette? Jeg går på p-piller, men er ikke noe flink til å ta dem til samme tid hver dag.. Kanskje det har noe med kostholdet å gjøre? Vet at det er gammelt blod.. Men hvorfor kommer det ikke noe friskt blod liksom.. Er litt frustrert nå! Håper på svar..
Gjest Torill Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Hei Hvor lenge har du gått på p-pillene? Kan være de kroppen din reagerer på. Det kan jo også være en type p-piller som gjør at du mister mensen etterhvert, og da er det nok normalt å ha mørk mensen i den tiden inntil mensen stopper opp. At det har noe med kostholdet å gjøre stemmer ikke. Men lever du under mye stress? Så påvirkes jo kroppen av det å. Er du i tvil, ring legekontoret
Gjest Tine Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Ok Har gått på de p-pillene snart 1 år.. så kanskje jeg skal skifte merke ja.. Takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå