Tusta Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Jeg har de siste dagene slitt utrolig mye med at kroppen føles oppsvulmet og "pløsete". Jeg aner ikke hvorfor, det har ikke med syklus å gjøre. Det er utrolig plagsomt, og så ille at jeg nesten ikke kjenner igjen meg selv i speilet. Alle klær føles vonde å ha på. Noen som har råd?
PepsiMax Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 På helsekost selger de en kinesisk te som er kjempe fin for å få vannet ut av kroppen! Husker ikke helt hva den heter, men de skjønner sikkert hva du mener hvis du spør. Prøv den! Kjempe fin!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 - Ikke spis noe som inneholder salt - Drikk mye vann - Ta vanndrivende, enten i tablett form eller ta/kaffe - Beveg deg, hold sirkulasjonen i gang Hjelper det ikke i løpet av noen dager så kontakt lege, det er greit å finne ut hvorfor hvis det ikke er syklus relatert.
Tusta Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2010 Takker for svar Jeg har det sånn her regelmessig, og er derfor nøye med saltbruken(litt må jeg bruke, ettersom jeg har fått påvist saltmangel på blodprøver), drikker massevis av vann, og er aktiv minst 1 time her dag. Likevel er jeg altså som en vannbalong. Har vært hos legen, men hun hadde ingen svar å gi meg
Angelfalls Skrevet 4. desember 2010 #5 Skrevet 4. desember 2010 - Drikk masse vann, er du dehydrert samler kroppen væske - Har du PMS/mens er det temmelig vanlig, jeg bruker Spirix 14 dager i måndeden pga dette problemet her. Så snakk med legen FØR du begynner på noe, uansett om det er helsekost. Spirix trenger man også resept på. Har den på blå selv. - Ta magnesiumtilskudd, av en eller annen grunn hjelper det, sikkert fordi det motvirker forstoppelse og den medfølgende væskeansamlingen.. - Drikk te - gå turer - Slapp av, tren yoga:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå