AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Har noen småting jeg gjerne skulle hatt en second opinion på og vurderer å bruke en privatpraktiserende lege. Noen som vet hvilke som anbefales og som er kjent for å ta pasienter på alvor i forhold til om diagnosen er fysisk eller psykisk?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #2 Skrevet 4. desember 2010 Har noen småting jeg gjerne skulle hatt en second opinion på og vurderer å bruke en privatpraktiserende lege. Noen som vet hvilke som anbefales og som er kjent for å ta pasienter på alvor i forhold til om diagnosen er fysisk eller psykisk? Jeg ville prøvd Balderklinikken i Oslo. Der jobber det leger, og den er privat. Er verdt pengene, for man får veldig god hjelp. Er verdt å vite at de jobber mye med at kostholdet har innvirkning på det fysiske og det psykiske, i tillegg til det følelesesmessige. Jeg fikk veldig god hjelp, så det kunne være verdt en tur. Jeg er sikker på at du vil bli møtt med god forståelse.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #3 Skrevet 4. desember 2010 For å spesifisere, fastlegen min avspiser problemet jeg har under samlebegrepet "angst" men jeg klarer ikke å slå meg til ro med dette. Jeg har en instinktiv følelse av at det er fysisk relatert pga arbeid siden vi er flere som opplever symptomer. Jeg ønsker å høre med en lege som er åpen for pasientens synspunkter og ikke bor inne i pc-skjermen og putter alt som er uforklarlig i boksen "angst".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå