Gå til innhold

Privat lege i Oslo/Drammen ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen småting jeg gjerne skulle hatt en second opinion på og vurderer å bruke en privatpraktiserende lege. Noen som vet hvilke som anbefales og som er kjent for å ta pasienter på alvor i forhold til om diagnosen er fysisk eller psykisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen småting jeg gjerne skulle hatt en second opinion på og vurderer å bruke en privatpraktiserende lege. Noen som vet hvilke som anbefales og som er kjent for å ta pasienter på alvor i forhold til om diagnosen er fysisk eller psykisk?

Jeg ville prøvd Balderklinikken i Oslo. Der jobber det leger, og den er privat. Er verdt pengene, for man får veldig god hjelp.

Er verdt å vite at de jobber mye med at kostholdet har innvirkning på det fysiske og det psykiske, i tillegg til det følelesesmessige.

Jeg fikk veldig god hjelp, så det kunne være verdt en tur. Jeg er sikker på at du vil bli møtt med god forståelse.

Skrevet

For å spesifisere, fastlegen min avspiser problemet jeg har under samlebegrepet "angst" men jeg klarer ikke å slå meg til ro med dette. Jeg har en instinktiv følelse av at det er fysisk relatert pga arbeid siden vi er flere som opplever symptomer.

Jeg ønsker å høre med en lege som er åpen for pasientens synspunkter og ikke bor inne i pc-skjermen og putter alt som er uforklarlig i boksen "angst".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...