Gjest Marielle_23 Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Hei, jeg har noen merkelige smerter jeg lurer på hva er for noe. Håper noen her kan hjelpe . Jeg er en jente på snart 23år som føler seg rask og frisk med ett unntak. I oktober fikk jeg plutselig en slags betennelse-smerte i begge hofter, uten noe spesiell grunn. Smertene kom gradvis og var i en periode på 1 uke veldig ekstreme. Gikk til lege, han mente det var betennelse på muskelfeste nederst i ryggen som ga utslag på hoftene. Fikk Voltarol og ting ble litt bedre. i ca. 3-4uker(etter kuren) kjente jeg ingenting til smertene og var veldig glad. Nå har de kommet tilbake... Ikke like sterkt, men det er fortsatt slitsomt. Når jeg står stille/ligger, merker jeg det mest intenst. Grunnen til at jeg spør her er fordi jeg føler at legen gjettet litt når han stilte diagnosen. Familien min kjenner 2 andre kvinner som hadde smerter i hoftene og etter en lang stund fikk vite at det var kreft. Jeg skjønner jo at det ikke trenger å være noe så alvorlig, men jeg er ekstra på vakt med tanke på at jeg ALDRI har hatt disse smertene før. (smertene kjennes langs hele hofta, og noen ganger littegranne nedover mot låret. Det kjennes ut som strålende smerte, men kan samtidig også være litt sårt og ømt) Håper på svar
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Det kan være betennnelse i slimposene i hoftene. Trochanterbursitt. Slitsomt og vondt, men ikke farlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå