Gå til innhold

Klør, klør og svir..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så oppgitt nå, vet snart ikke mine arme råd.. Jeg har så mye problemer med kløe og svie og masse utflod, og har hatt det i godt over to år. Jeg vasker meg kun med vann morgen og kveld, men bruker til tider truseinnlegg pga utflod.. Det blir spesielt ille etter jeg har hatt sex med kjæresten, det blir litt hovent også kommer kløen. Noen ganger kan det klø og svi i flere dager, andre ganger går det over på en dag eller to. Jeg blir svært lite våt under sex, men vi bruker spytt. Jeg har tidligere behandlet meg med canesten krem, fordi jeg har vært sikker på at det er sopp, men kan det komme så ofte? Sukk.. Er det noen som kan hjelpe meg litt her? Dette problemet går utover sexlivet mitt og humøret generelt.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du er så plaget, og har vært det så lenge, så skjønner du vel at du må gå til legen? Det er ingen her som kan stille noen diagnose for deg, og heller ikke behandle deg. Det kan gjerne være sopp, mange er så plaget som du beskriver, men det kan også være noe helt annet. Bestill legetime. :troest:

Skrevet

Enig med Virvel, gå til legen for det kan være så mangt.

Men etter å ha lest litt rundt så er det så mange som ikke fullfører eller tar en soppkur skikkelig og da kommer den tilbake.

Først: Bruk vagitorier sammen med kremen! Smør fra klitoris og helt bak til der hvor rumpesprekken slutter, alt skal smøres! Smør 2-3 ganger pr dag. Og smør deg i et par dager etter du er symptomfri. Noen har best effekt av Canesten, andre av Pevaryl. Begge er reseptfrie.

Skrevet

Ikke glem at partner må smøres også! Om du ikke får ham til å smøre seg, kan han "smitte" deg om og om igjen.

Skrevet

Jeg har samme problemet. Har pga mye utflod brukt mye truseinnlegg og bind. Har bestandig vært plaget av mye utflod, så for å slippe å gå rundt å være mega stresset, og tro det er mensen som kommer, når det bare er utflod, så begynte jeg med truseinnlegg. Men har nå funnet ut at jeg må stoppe med det pga blir som deg veldig sår, og det svir og klør. Sover og uten truse.. Ble bedre når jeg slutta med truseinnlegg, men får samme problemet hver gang jeg har mensen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...