AnonymBruker Skrevet 4. desember 2010 #1 Skrevet 4. desember 2010 Heia alle sammen. Ville bare anbefale dette wii spillet. Utrolig morsomt, spennende, krevende, metodisk, hemmelig, fiender og venner. Utrolig gøy. Prøv det en gang eller to og du er hekta :gjeiper:
davis Skrevet 5. desember 2010 #2 Skrevet 5. desember 2010 Herregud som jeg gleder meg til å få kjøpt det!!!:D Jeg elsker det donkey kong spillet til super nintendo så har høye forventninger^^
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Herregud som jeg gleder meg til å få kjøpt det!!!:D Jeg elsker det donkey kong spillet til super nintendo så har høye forventninger^^ Ja gled deg stort. Løp å kjøp, men vær obs på at du kanskje må innom flere butikker da spillet går unna som bare det.
davis Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Ja gled deg stort. Løp å kjøp, men vær obs på at du kanskje må innom flere butikker da spillet går unna som bare det. har bestilt det på nettet, var 30 kr billigere ^^ her går de ikke fort bort, de kom på torsdag og er mange igjen oO
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 har bestilt det på nettet, var 30 kr billigere ^^ her går de ikke fort bort, de kom på torsdag og er mange igjen oO Jeg kjøpte på fredag og da hadde de bare to igjen, jeg var innom 2 butikker før jeg fant den. Men knall at du fant den billigere på nettet. Ønsker deg lykke til med morsomhetene.
davis Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Jeg kjøpte på fredag og da hadde de bare to igjen, jeg var innom 2 butikker før jeg fant den. Men knall at du fant den billigere på nettet. Ønsker deg lykke til med morsomhetene. såpass ja :O ja 30kr er 30 kr jo takk, du også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå