Gå til innhold

urinveisinfeksjon eller?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg var hos legen på fredag og fikk beskjed om at jeg hadde urinveis infeksjon.jeg har aldri hatt det før og etter 2 dager med medesin skal man bli bedre men det gjorde jeg ikke så ringte legen, da sa de at det kansje var noe annet også, men viste ikke før de hadde tatt mere prøver. og det skal jeg 8 desember. men hva annet kan det være? og kan jeg og samboer fortsatt være intime?? kansje bruke kondom frem til legebesøket? blir rar av dette her jeg.

noen som kan hjelpe meg med litt tanker og meninger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har noen innvendinger???

Skrevet

Hey

For meg tok det alltid noen dager før selve infeksjonen går over. Blod i urinen? Konstant på do? Tisser piggtråd? Urinveisinfeksjon. Tok de ikke urinprøve da du var hos legen? For da ser dem det ganske sikkert med en gang. Det er ikke noe farlig å fortsatt være intim med kjæresten din, husk at dette er to forskjellige systemer. Men det som ofte skaper urinveisinfeksjon, kan være sex. Infeksjonen dannes da av bakterier som er dyttet opp i urinrøret under samleie. Det er derfor alltid lurt å gå på do og tisse etter samleie, selv om du bare får ut noen få dråper, så hjelper det. I tillegg er det også greit å passe på at du får tømt blæren skikkelig hver gang du er på do.

Prøv å være renslig i underlivet, men ikke ta i for mye, og det burde holde med bare vanlig vann :)

Lykke til! :)

Skrevet

Hey

For meg tok det alltid noen dager før selve infeksjonen går over. Blod i urinen? Konstant på do? Tisser piggtråd? Urinveisinfeksjon. Tok de ikke urinprøve da du var hos legen? For da ser dem det ganske sikkert med en gang. Det er ikke noe farlig å fortsatt være intim med kjæresten din, husk at dette er to forskjellige systemer. Men det som ofte skaper urinveisinfeksjon, kan være sex. Infeksjonen dannes da av bakterier som er dyttet opp i urinrøret under samleie. Det er derfor alltid lurt å gå på do og tisse etter samleie, selv om du bare får ut noen få dråper, så hjelper det. I tillegg er det også greit å passe på at du får tømt blæren skikkelig hver gang du er på do.

Prøv å være renslig i underlivet, men ikke ta i for mye, og det burde holde med bare vanlig vann :)

Lykke til! :)

konstant på do ja, jo de tok en urin prøve da, og hadde utslag på bedynnene urinveisinfeksjon. problemet er at jeg har så vont i "baby" magen. er ikke vont å tisse har bare konstant vont der nede.

takk skal tilbake dit på onsdag så får se da. får ringe å høre om de skal ha en ny urinprøve fra morgenen den dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...