AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Nå har jeg blitt sikkelig forkjøla og mistet smaksansen/luktesansen.Dette er så kjedlig og ødelegger julestemmingen min:(.Hvordan bli fort frisk???
The Kitten Skrevet 2. desember 2010 #2 Skrevet 2. desember 2010 En forkjølelse varer i syv dager hvis du behandler den, og en uke hvis du ikke gjør noe med den. God bedring!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 En forkjølelse varer i syv dager hvis du behandler den, og en uke hvis du ikke gjør noe med den. God bedring! heheheh like greit å ikke gjøre noe takkk
Snop Skrevet 2. desember 2010 #4 Skrevet 2. desember 2010 Det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å bruke nesespray og benytte anledningen til å se en koselig film eller 20
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Det har jeg gjort snop,men jeg kan ikke kose med med kako og snacks da ingenting smaker noe.Det blir som å spise papir.
Gjest seven Skrevet 5. desember 2010 #6 Skrevet 5. desember 2010 Det har jeg gjort snop,men jeg kan ikke kose med med kako og snacks da ingenting smaker noe.Det blir som å spise papir. Hei! jeg bare lurer på om du har blitt noe bedre jeg...jeg har selv mistet smaksansen...ikke luktesansen da...og det er først gang jeg har opplevd det...alt smaker papir som du sier...er litt forkjølet da...men det har jeg vært før også...gikk det mange ganger før du fikk igjen sansene? Mvh Seven
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #7 Skrevet 5. desember 2010 Hei! jeg bare lurer på om du har blitt noe bedre jeg...jeg har selv mistet smaksansen...ikke luktesansen da...og det er først gang jeg har opplevd det...alt smaker papir som du sier...er litt forkjølet da...men det har jeg vært før også...gikk det mange ganger før du fikk igjen sansene? Mvh Seven Hei Seven jeg er forsatt syk.Var veldig ille 2 dager.Idag kjente jeg såvidt smaken av kanelbollen jeg spiste,men det var så vidt.Smaksansen/luktesansen har vært borte 3 dager med idag.Håper jeg får den igjen imorgen,dette er slitsomt.Du får den tilbake sakte men sikkert. Jeg mistet den helt plutselig.Ts
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå