Envy Skrevet 2. desember 2010 #1 Skrevet 2. desember 2010 Hei dere! Jeg sluttet på p-pillen for 2-3 mnd siden. Har gått på den i 8 år eller noe, med enkelte avbrudd. Nå sluttet jeg fordi jeg syntes det var nok, og fordi jeg ikke vil vente til pillehormonene forsvinner når vi skal begynne å prøve om et år eller to. MEN her er greia! Jeg har bestilt weekend på spahotell til meg og sambo rett over jul. Dette var nøye planlagt i og med at mensen alltid, siden den dagen jeg fikk den har vært til å stille klokka etter. Denne mnd er den plutselig 4 dager forsinket og har fremdeles ikke dukket opp (nei jeg er nok ikke gravid, vi har vært forsiktige). Dette ødelegger jo hele planleggingen min med hotellturen! Nå kommer jeg med all sannsynlighet (med mindre mensen blir veldig mye mer forsinket) til å ha den akkurat den helgen! Det ødelegger jo alt! Noen som vet om det går an at jeg tar pillene når mensen dukker opp og bare bruker de for å utsette mensen denne ene gangen, også slutter på pilla igjen etter dette? Blir det veldig rart for kroppen? Kan det nedsette fertiliteten?
Envy Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 2. desember 2010 Ingen som vet om dette er en dårlig ide?
redchilli Skrevet 2. desember 2010 #3 Skrevet 2. desember 2010 Du får kjøpt sånne "utsett mensen piller" på apoteket. men da må man ha resept fra helsesøster eller lege! 1
Envy Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2010 Du får kjøpt sånne "utsett mensen piller" på apoteket. men da må man ha resept fra helsesøster eller lege! Åh, så bra!! Takk for tipset!
thessi Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Man får kjøpt "utsette mensen piller" på apoteket. men man må oppsøke lege, evt helsesøster for å få resept. man skal begynne med pillene noen dager før forventet mensperiode. da tar man 1-3 piller hver dag, (varierer fra hvilken type man tar) under mensperioden. når man da er ferdig med perioden, og pillene tar slutt. skal mensen komme et par dager senere. håper det ordner seg med oppholdet! kos dere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå