Kavalér Skrevet 4. desember 2010 #21 Skrevet 4. desember 2010 (endret) Er ikke det en ganske vanlig sexrelatert dødsårsak? Nakkebrudd ved selvstimuli? Jeg tror du blander sammen autofellatio og asfyksiofili. Forvirringen skylles kanskje at begge er autoerotisk relaterte eller klassifiserte handlinger og kan kalles henholdsvis autoerotisk asfyksiofili (eller erotisk asfyksi) og autoerotisk autofellatio. Sistnevnte praksis, som vel er det som det diskuteres og synses rundt her, er atskillig mer harmløst enn de asfyksiofile handlingene, som har brakt både menigmann og celebriteter i permanent hvile opp gjennom historien. Det er ganske sikkert mulig å besvime eller bli ør under utøvelse av autofellatio, grunnet oksygenmangel, dersom vedkommende som utfører handlingen blir for ivrig og glemmer eller unnlater å puste, men i utgangspunket er ikke de to ulike seksuelle tilbøyelighetene relatert til hverandre. Slik jeg har skjønt det, er det ikke særlig fare for fatal cervical/nakke-fraktur ved vanlig sittende autofellatio, - det har jeg i hvert fall ikke hørt om. De som blir funnet livløse hengende i rep rundt halsen etter fatal asfyksisk selvstimuli har, slik jeg har forstått det, som oftest omkommet som et resultat av kvelning og blokkert blodtilførsel til hjernen, som igjen er et resultat av at de, ved uhell, har mistet bevisstheten under akten. Ved henging i galge, og ved bruk av fallemmer i et skafott, sammen med tilpasset lengde på repet, gjort etter noen avanserte matematiske beregninger for å gi et rykk på rundt en 400-500 kg, er mulig å få nakken til å knekke på et menneske. Noen er riktignok mer skjøre enn andre, men menneskekroppen er heldigvis laget for å tåle en støyt. Rettelse: Skrivefeil Endret 4. desember 2010 av Kavalér 1
angkortom Skrevet 4. desember 2010 #22 Skrevet 4. desember 2010 Det har jeg ingen problem med å tro. Det er vel bare naturlig å prøve dette, selv om de nødvendigvis ikke ville gjort det selv om de fikk det til. Ikke gjort det? Hadde ikke gjort annet.
Gjest KateW Skrevet 4. desember 2010 #23 Skrevet 4. desember 2010 Nei, jeg tenkte på nakkebrudd når menn PRØVER å suge seg selv, og leke slangemennesker, som de selvsagt ikke er....
Kavalér Skrevet 4. desember 2010 #24 Skrevet 4. desember 2010 Nei, jeg tenkte på nakkebrudd når menn PRØVER å suge seg selv, og leke slangemennesker, som de selvsagt ikke er.... Javel, men som sagt, tror jeg ikke den skaden er særlig utbredt, det er i hvertfall første gang jeg hører om det. Som ved det meste som omhandler det seksuelle, så er vanlig sittende autofellatio et urgammelt og vel ganske basalt fenomen. Det finnes beskrevet allerede i oldtiden. Jeg har aldri før hørt at det skulle kunne føre til nakkebrudd, og at det til og med er en ganske vanlig seksuelt relatert dødsårsak. Det var derfor jeg tenkte dine antagelser sannsynligvis kunne skyldes en sammenblanding med asfyksiofili, som vel krever en del av liv hvert år, globalt sett. 1
Gjest KateW Skrevet 4. desember 2010 #25 Skrevet 4. desember 2010 Det var en spøk! Hentet fra filmen "Clerks"....
Kamikatze Skrevet 4. desember 2010 #26 Skrevet 4. desember 2010 Autonekrofili? Funket helt greit uten å knekke nakken, men sånn i begynnelsen av tredveåra tror jeg'n krympa litt, ellerno...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå