Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Knokler og finger-tupper blør eller sprekker.

Forslag til håndkrem. Ikke en billig dritt en på Rema. Men en som faktisk hjelper.

Jeg og min mellomste sliter med hendene våres nå i kulden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Locobase er en veldig fet krem så jeg synes ikke den egner seg som håndkrem på dagen. Jeg masserer den godt inn i huden når jeg skal legge meg og så får den virke over natta. Egner seg på dagtid dersom du bare smører knoker.

Skrevet

Elisabeth Arden har en eight hour handkrem. Den er supergod, dog lukta er ikke så deilikat....men effektiv; ja! Den trekker seg relativt kjapt inn også.

Jeg kjøpte og en handkrem på bodyshop i høst...husker ikke helt navnet, men den var og god. Billigere enn Elisabeth Arden sin, men ikke fullt så effektiv.

Jeg og sprekker litt på knokene i denne vinterkulda, men også av alle ting på fingertuppene. Får små sårsprekker som svir som bare pokker.. Er helt votteavhengig for å forebygge det...

Skrevet

canoderm 5% ,den svir litt men er utrolig fin .

HTH lotion/krem som finnes i dagligvarehandelen er FLOTT den også ,kan smøres ofte på da den ikke virker for fet og trekker inn i huden.

Har barn med atopisk eksem og håndeksem og det er hva vi bruker.

Husk å beskytte fingrene og bruk hansker ute!

Unngå vasking i varmt vann,håndvask burde taes i lunket/kaldt vann da selv vann tørker ut huden

Om du har ekte gresk/spansk olivenolje ,er den super å bruke -smør inn og sitt i ca 1 time (eller sov med den innsmurt over natta) tørkes forsiktig av med håndkle .Ikke papir da det river opp huden igjen

Skrevet

Kjøp bomullshansker på apoteket, smør inn hendene med masse krem og ta de utenpå når du legger deg om natten. Og bruk oppvaskhansker ved alt vått husarbeid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...