Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Jeg er litt bekymret nå.. Jeg har alltid hatt regelmessig mens. Og i tillegg så har jeg alltid hatt en kraftig mens, både i mengde og varighet - den varte som regel i 7 dager totalt. Siste ordinære mens hadde jeg i september..så tok jeg en angrepille, og etter det har alt endret seg. Den flyttet seg først veldig, men nå så lang tid etter er den enda ikke helt regelmessig -men det som er enda rarere er at jeg får noe som ligner mensen, men så stopper det etter bare to dager ca. Hva kan dette være? Man skulle ikke tro at det er angrepillen som er skyld i dette så lang tid etter, så kan det være noe galt, noe hormonelt? Leste om at det kan være at man har gått tidlig inn i overgangsalderen og da fikk jeg litt panic:S (er bare rett over 30)
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Har du gått opp eller ned i vekt? Takk for hurtig svar! Jeg har nok gått ned litt i vekt de siste mnd...men det er snakk om noen få kilo, jeg veier ikke mye fra før av.. Så det er ikke mye, men har ikke mye å ta av i utg.punktet. Men burde den ikke blitt helt borte da i så fall, ikke bare delvis..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå