ZINA Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Skal lage bursdagskake til min 9 åring og ser etter gode oppskrifter til en bløtkake. Det blir både barn og voksne. Har tenkt å ha en rund formet kake + et hjerte formet oppå. Send please link til nettsider uansett om det er norske eller utenlandske med tips på dekorasjon av kaker. Takker så mye på forhånd!
loppekasse Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Passion for baking er en fantastisk side. Her er det inspirasjon i bøtter og spann, mange flotte bilder Gå på recipe index og få oversikt over alt som er på denne siden.
ZINA Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2010 Passion for baking er en fantastisk side. Her er det inspirasjon i bøtter og spann, mange flotte bilder Gå på recipe index og få oversikt over alt som er på denne siden. Tusen takk Loppekasse for denne flotte siden!! Det ser ut som om jeg kommer til å klistre meg her og se på alle oppskrifter. Er fortsatt åpen for flere nettsider!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå