tonjemarie Skrevet 1. desember 2010 #1 Del Skrevet 1. desember 2010 Når det under parkering forbudt-skiltet står oppgitt f. eks. tidsrommet 8-16, gjelder dette da også lørdag og søndag. Det står selvfølgelig ikke andre tidsrom nedenfor med parantes eller i rødt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. desember 2010 #2 Del Skrevet 1. desember 2010 Når det under parkering forbudt-skiltet står oppgitt f. eks. tidsrommet 8-16, gjelder dette da også lørdag og søndag. Det står selvfølgelig ikke andre tidsrom nedenfor med parantes eller i rødt. Faktisk er jeg ikke helt sikker. Jeg ville anta at det gjelder alle dager. Jeg synes overskriften din er festlig, den har jeg aldri sett på noe skilt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. desember 2010 #3 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Dobbeltpost Endret 1. desember 2010 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stortsettglad Skrevet 1. desember 2010 #4 Del Skrevet 1. desember 2010 Dersom skiltet gjelder lørdager skal det stå tidsrom i parantes, mens det skal stå i rødt om det gjelder søndager. Altså gjelder dette skiltet bare hverdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max Magnus Skrevet 1. desember 2010 #5 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Når det under parkering forbudt-skiltet står oppgitt f. eks. tidsrommet 8-16, gjelder dette da også lørdag og søndag. Det står selvfølgelig ikke andre tidsrom nedenfor med parantes eller i rødt. 8-16 = hverdager (8-16) = Lørdager Tall i rødt = Søndager Det er kun tidspunktene på underskiltet som gjelder. Dvs at dersom det kun står (8-16) gjelder skiltet kun på lørdager mellom 8-16. Parring er dessverre forbudt i det offentlige til enhver tid... Edit: Så ikke at en hadde svart over meg... Endret 1. desember 2010 av Max Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå