tonjemarie Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Når det under parkering forbudt-skiltet står oppgitt f. eks. tidsrommet 8-16, gjelder dette da også lørdag og søndag. Det står selvfølgelig ikke andre tidsrom nedenfor med parantes eller i rødt.
Gjest Eurodice Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Når det under parkering forbudt-skiltet står oppgitt f. eks. tidsrommet 8-16, gjelder dette da også lørdag og søndag. Det står selvfølgelig ikke andre tidsrom nedenfor med parantes eller i rødt. Faktisk er jeg ikke helt sikker. Jeg ville anta at det gjelder alle dager. Jeg synes overskriften din er festlig, den har jeg aldri sett på noe skilt .
Gjest Eurodice Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 (endret) Dobbeltpost Endret 1. desember 2010 av Belladonna
stortsettglad Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Dersom skiltet gjelder lørdager skal det stå tidsrom i parantes, mens det skal stå i rødt om det gjelder søndager. Altså gjelder dette skiltet bare hverdager.
Max Magnus Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 (endret) Når det under parkering forbudt-skiltet står oppgitt f. eks. tidsrommet 8-16, gjelder dette da også lørdag og søndag. Det står selvfølgelig ikke andre tidsrom nedenfor med parantes eller i rødt. 8-16 = hverdager (8-16) = Lørdager Tall i rødt = Søndager Det er kun tidspunktene på underskiltet som gjelder. Dvs at dersom det kun står (8-16) gjelder skiltet kun på lørdager mellom 8-16. Parring er dessverre forbudt i det offentlige til enhver tid... Edit: Så ikke at en hadde svart over meg... Endret 1. desember 2010 av Max Magnus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå