Jaga Skrevet 1. desember 2010 #21 Skrevet 1. desember 2010 jeg kjenner faktisk en sånn mor. Gir meg alltid kjempedårlig samvittighet. Hun var ferdig med 72 kalenderpakker i går kveld, klarte å bake, gå tur og skrive alt dette som status på fb Man kan jo skrive hva som helst på statusen sin Finn på noe du og og gi henne dårlig samvittighet
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2010 #22 Skrevet 1. desember 2010 Man kan jo skrive hva som helst på statusen sin Finn på noe du og og gi henne dårlig samvittighet det er MANGE som allerede er ferdig med 72 kalenderpakker :D http://youropenbook.org/?q=72+kalenderpakker&gender=any
Pimp Skrevet 1. desember 2010 #23 Skrevet 1. desember 2010 det er MANGE som allerede er ferdig med 72 kalenderpakker :D http://youropenbook.org/?q=72+kalenderpakker&gender=any lol. er dette deg, gjest?
kontorstol Skrevet 1. desember 2010 #24 Skrevet 1. desember 2010 Håper ikke du overfører det der med å knekke sammen for ingenting til ungen din... Big deal om du glemte den lua da..
Gjest Raggy Skrevet 1. desember 2010 #25 Skrevet 1. desember 2010 Appropo kalender! I år har jeg vært en så god mor at ungene får sjokolade kalender til frokost hver morgen hele desember! Dvs, jeg gadd rett og slett ikke lage pakkekalender. Føles deilig å velge en lettvin løsning en gang i blandt:) TS, slapp av, du er akkurat som oss andre mødre, vi gjør så godt vi kan og det er faktisk bra nok!!!
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2010 #26 Skrevet 1. desember 2010 lol. er dette deg, gjest? Meg hvem da? Du kommer jo ikke inn på noens profilside, men på openbook, hvor du kan søke på ord i statusmeldinger :-)
kaprifolen Skrevet 1. desember 2010 #27 Skrevet 1. desember 2010 Har ikke du taushetsplikt? Jeg kjenner faktisk en av foreldrene du nevner her Nei, det gjør du nok ikke, siden jeg med vilje byttet om på spesifikke detaljer for at alt ikke skulle stemme.... Poenget mitt om at foreldre feiler kom fortsatt like godt frem! Så hvis du "kjenner en av de foreldrene" jeg har nevnt her, så betyr bare det at disse tilfellene ikke er unike! 1
Wildy Skrevet 1. desember 2010 #28 Skrevet 1. desember 2010 (endret) Om det å glemme nisselue til barnehagens nissefest kvalifiserer til dårlig mor, så er jeg tidenes verste! Den aller verste perioden var mens jeg hadde begge ungene på barneskolen; hvor de ikke var klassedelt, men trinndelt og i grupper ala blå, gul, lilla, fugl, fisk, osv osv. Problemet var at de byttet grupper etter jul, så når jeg endelig hadde lært meg at minstejenta var lilla ble hun fisk, og siden lilla og fisk hadde alternative aktiviteter i de samme timene fikk hun konsekvent med seg feil utstyr i flere uker før jeg oppdaget at ungen min da var blitt fisk.... Og da hadde jo også størtsejenta byttet gruppe, og var ikke lengre frukt og grønt, men lilla... Hvilket resulterte i at hun også fikk med seg badetøyet, til tross for at det var lilla i tredjetrinn som skulle i svømmehall, ikke sjettetrinn.....og slettes ingen av ungene mine!Var sjeleglad da vi var ferdige med barneskolen!!! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har rotet med hvem som skal hvor og når.Og vet du, det har blitt folk av ungene mine også,til tross for at de har et rotehode av en mamma.... Endret 1. desember 2010 av Wildy
kaprifolen Skrevet 1. desember 2010 #29 Skrevet 1. desember 2010 Om det å glemme nisselue til barnehagens nissefest kvalifiserer til dårlig mor, så er jeg tidenes verste! Den aller verste perioden var mens jeg hadde begge ungene på barneskolen; hvor de ikke var klassedelt, men trinndelt og i grupper ala blå, gul, lilla, fugl, fisk, osv osv. Problemet var at de byttet grupper etter jul, så når jeg endelig hadde lært meg at minstejenta var lilla ble hun fisk, og siden lilla og fisk hadde alternative aktiviteter i de samme timene fikk hun konsekvent med seg feil utstyr i flere uker før jeg oppdaget at ungen min da var blitt fisk.... Og da hadde jo også størtsejenta byttet gruppe, og var ikke lengre frukt og grønt, men lilla... Hvilket resulterte i at hun også fikk med seg badetøyet, til tross for at det var lilla i tredjetrinn som skulle i svømmehall, ikke sjettetrinn.....og slettes ingen av ungene mine!Var sjeleglad da vi var ferdige med barneskolen!!! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har rotet med hvem som skal hvor og når.Og vet du, det har blitt folk av ungene mine også,til tross for at de har et rotehode av en mamma.... Hva søren var egentlig feil med 1c, 1b, 1c, 2a, 2b, 2c osv???? :klø: 1
Gjest Willie Skrevet 1. desember 2010 #30 Skrevet 1. desember 2010 For et system, jeg er sjeleglad vi har klasser og at de kun bytter i august.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå