SusanneGullet Skrevet 1. desember 2010 #21 Skrevet 1. desember 2010 Jeg vil være 20 da babyn våres kommer
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2010 #26 Skrevet 2. desember 2010 24. Egentlig for tidlig. Var ikke planlagt.
Tusle Skrevet 3. desember 2010 #29 Skrevet 3. desember 2010 Jeg rekker akkurat å fylle 25, dersom babyen ikke kommer for tidlig.
Vibi Skrevet 3. desember 2010 #31 Skrevet 3. desember 2010 23. Rekker forhåpentligvis akkurat å fylle 25 når andremann kommer.
Gjest Seniorita Skrevet 27. juni 2011 #38 Skrevet 27. juni 2011 Jeg var 20, ble 21 en mnd etter. :kgbaby:
Gjest imli Skrevet 27. juni 2011 #40 Skrevet 27. juni 2011 22 år då eg fekk fyrstemann, 23 år (blei 24 ein mnd etter) då eg fekk nr 2.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå