AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Det første symptomet på graviditet som dukket opp hos meg, var at jeg frøs noe enormt. Og det gjør jeg fortsatt. Jeg er iiiiiskald på hendene og føttene, og får ikke i meg varmen uansett hva jeg gjør. Stuen holder nesten 30 grader, og likevel sitter jeg her og hutrer! Er bare 4 uker på vei. Skal bli bra visst dette skal fortsette i 8 mnd til. Noen fler som sliter med det samme? Forslag til hva jeg kanskje kan gjøre for å ikke fryse så ekstremt? Har både ullundertøy og dobbelt opp med sokker på meg.
Sequax Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Sikker på at det har noe med graviditeten å gjøre? Kanskje du bare er forkjøla? Jeg har det heller motsatt; er varmere enn en peis for det meste
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Sikker på at det har noe med graviditeten å gjøre? Kanskje du bare er forkjøla? Jeg har det heller motsatt; er varmere enn en peis for det meste Ganske sikker ja. Det pleier ikke være SÅ ekstremt.. Jeg holder på å fryse meg i hjel når jeg legger meg, til tross for GOD temp. på soverommet. Og når jeg våkner, så er det altfor varmt. Skal ikke være lett, dette :D
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Er nok hormonene dine som er litt ute av kontroll helt vanlig... tenk hvor mye som foregår inni deg akkurat nå.... må bli skyhøy strømregning av det da men
Mamaloco Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 Slik har jeg det også, har vært slik siden dag en tror jeg og nå er jeg i uke 14 :/ Det er som regel mellom 24 og 28 grader i stua, mens jeg sitter med kosedress under pledd og fryser! Ikke moro, håper det gir seg snar...
SummerJoy Skrevet 1. desember 2010 #6 Skrevet 1. desember 2010 Jeg hadde det likt i begynnelsen. Frysninger hele tiden. Nå derimot, er jeg varm.
dilemin Skrevet 1. desember 2010 #7 Skrevet 1. desember 2010 jeg er helt lik! jeg fryser heeele tiden - uansett hva jeg gjør. Slitsomt..
Gjest Willie Skrevet 1. desember 2010 #8 Skrevet 1. desember 2010 Jeg fryser som en hund hver gang jeg blir gravid, men det går over etter de tre første månedene. Da blir jeg varm og god, mye varmere en til vanlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå