Gå til innhold

Lokale igjen, med mulighet for kanefart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter og leter... Er ute etter et passende lokale, med peis, gjerne en hytte, med strøm, kjøkken og plass til å dekke på for ca 20 personer. Og aller helst bør det ligge opp mot Nordmarka eller et annet sted hvor det er muligheter for at det er snø i februar sånn at vi kan kjøre med hest og slede. Ser at det er flere muligheter for kanefart i Maridalen og sørkedalen, noen som vet om et passende lokale i disse områdene? Eller et annet sted? Evt noen som vet hvor jeg kan henvende meg for å finne ut om det finnes noe passende et eller annet sted?? Har bare bodd i Oslo i et par år, så vi er ikke så veldig godt kjent her...

Har fått et tips om Solstua i Holmenkollen, noen som vet om det finnes noen som driver med kanefart her??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med Sørbråten gård i Maridalen?

www.sorbraten.com

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Har kikket på hjemmesiden og kommer til å kontakte dem ang priser. Men aller helst ønsker vi et lokale hvor vi kan ordne mat og sånt selv.

Skrevet

bare flytter denne opp, håper på flere tips.

Skrevet

Finnes det ikke noen studenthytter i marka? Kanksje du kan ringe høyskolene og høre med de?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, Egnel. Jeg har også lyst til å ha et lokale i tilknytning til marka - riktignok om sommeren uten kanefart - men jeg har sjekket litt rundt.

Her finner du en oversikt over alle serveringsstedene i Oslomarka, kanskje det hjelper deg litt. Trollvannsstua er for eksempel veldig koselig, og ikke så stor. De tar maks 40 gjester i bryllup. Kanefart kan jo leies fra andre steder som driver med hester.

http://www.aktivioslo.no/servut.html

Og jeg håper også at andre bidrar i denne tråden, for jeg har ikke funnet drømmelokalet mitt ennå. Noen som vet om et koselig sted ved marka som tar omtrent 50 middagsgjester og som ikke er altfor dyrt???

Skrevet

Skullerudstua

Østmarkssetra

Nordre Skøyen Hovedgård

Skrevet

Takk for tips dere! Men vi ønsker fortsatt helst et sted der vi kan ordne maten selv. Å undersøke ang. studenthytter var ikke så dumt... Vi hadde en fin en i Trondheim som hadde vært perfekt, noe sånt må da finnes her også... Men får man leid disse om man ikke er student?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen. Her finner du oversikt over en rekke hytter som kan leies i Oslomarka, Engel:

http://www.aktivioslo.no/hytter.html

Og takk for tips Tex. Østmarksetra ville vært perfekt, men blir for dyrt. Nordre Skøyen hovedgård står allerede på lista vår over aktuelle lokaler. Skullerudstua også.

Kommer du også fra denne delen av byen?

Skrevet

Kommer du også fra denne delen av byen?

Jepp. Jeg og min kjære traff hverandre på Bøler samfunnshus.... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...