Gå til innhold

Tiltrekker jeg disse mennene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg synes nå dette er litt merkelig. Jeg blir nesten aldri sjekket opp av slike menn jeg faktisk tiltrekkes av - ganske bredskuldrede, lang overkropp, litt lite underhudsfett og med litt muskler.

Men de jeg får mye oppmerksomhet fra er ofte den mer kraftige typen, med et par kilo for mye, kort overkropp, smale skuldre og ikke spesielt trent - veldig udefinert kropp.

Selv er jeg ganske petit, tynn, men har normalt med hofter og rumpe og 65DD i BH-størrelse. Er en feminin jente under 170cm og er glad i å trene - er derfor ganske definert i kroppen.

Er dette helt tilfelig, eller er det en eller annen sammenheng? Mener ikke at jeg ikke er fornøyd med de som sjekker meg opp, eller mener jeg fortjener en ken-dukke ;)

Kan det være at de mer trente guttene tiltrekkes av en motsetning og vil ha en litt "mykere" jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg er ganske trent og liker best de jentene som også er litt trente. :)

Skrevet

Jeg er ikke trent, men blir ofte sjekket opp meget veltrente, kjekke, vakre menn.

Skrevet

Er dette seriøst?

Folk tenner vel forskjellig. Jeg er verken sylslank eller trent, men jeg får oppmerksomhet fra alle slags menn. Jeg tror kanskje at de litt utrente og kraftige gutta (m.a.o. de fleste) drømmer om tynne eller veltrente damer fordi de virker så uoppnåelige og annerledes i forhold til de damene de ser til hverdags. Enkelte kjekke og veltrente menn (modeller, personlige trenere, osv), derimot, er omringet av slike jenter hele tida, og da er de muligens litt mer nysgjerrige på jenter som de egentlig ikke burde tenne på - nemlig de litt mer formfulle og myke. Men dette er bare min lille teori.

Skrevet

Haha, ja, jeg (TS) er helt seriøs! ;)

Er vi ikke egentlig litt enige da? :)

Skrevet

Er dette seriøst?

Folk tenner vel forskjellig. Jeg er verken sylslank eller trent, men jeg får oppmerksomhet fra alle slags menn. Jeg tror kanskje at de litt utrente og kraftige gutta (m.a.o. de fleste) drømmer om tynne eller veltrente damer fordi de virker så uoppnåelige og annerledes i forhold til de damene de ser til hverdags. Enkelte kjekke og veltrente menn (modeller, personlige trenere, osv), derimot, er omringet av slike jenter hele tida, og da er de muligens litt mer nysgjerrige på jenter som de egentlig ikke burde tenne på - nemlig de litt mer formfulle og myke. Men dette er bare min lille teori.

Du er jammen frekk. Som de "egentlig ikke burde tenne på"? Min kjæreste er både veltrent, bredskuldret, høy og maskulin og sier da at han tenner på meg! For han er det stygt med harde, trente damer med "six pack", sier han. Ifølge han er Madonna for hard. Jeg sier da ikke at jeg er smellfeit heller, og mange sier da at jeg vakker.

Skrevet

Jeg er en veldig veltrent gutt, og faller om og om igjen for jenter med stor personlighet og litt å ta i. Ikke for mye å ta i, men jeg synes ikke jenter skal være ripped!

Skrevet

Mer å ta i - mer å være glad i :sengekos:

Skrevet

Det er veldig, veldig inviduelt det spørsmålet du stiller. Hvis du føler at du tiltrekker deg feil type menn, har det garantert noe med energien du sender ut å gjøre. Det er ikke sånn at alle veltrente menn liker kvinner med litt mer å ta i, eller alle litt større menn vil ha tynne, lave kvinner. Det er like blandet som smågodt.

Jeg har blitt skjekket opp av forskjellige typer, både smålubne og veltrente gutter. Jeg selv er veltrent med former og passe høy. Saken er at jeg tror menn tiltrekkes like mye av personlighet, utstråling og energi, holdning, og renslighet som de tiltrekkes av former, hårfarge og høyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...